Vi som fick barn i jan-feb 2007, sommartråd
spacebeare skrev 2009-05-20 19:47:31 följande:
först ut!var på mitt första tul i förrgår, 27+1 vä tvilling 915g -8%hö tvilling 1100g -2%bm fnissade till när hon mätte killen över att jag hade en liten tjockis i magen, jaha sa jag det är där alla wienerbröd hamnat, då garva hon.enl bm så skulle då vä-tjejen hamna på en födelsevikt på 3,2kg vilket känns heeeelt ok med mig läkaren ville sjukskriva mig på en gång men jag nöjde mig med 1juni!Em har börjat prata på dagis om magar å vad hon har i dom har visst berätta om elefanten å tigern. så jag varnade fröken om krokodilen.....fortfarande namntorka här
haha ja det är roligt att höra dom små prata på om bebisar mm. Irma drack mjölk häromdagen efter ett tag så hon, så nu har jag mjölk i tuttarna :P
ja hon har börjat pratat mycket om mjölk i tuttarna nu som bebisar dricker.
Namn är alltid svårt tycker jag, spec när man är 2 som ska gilla namnen, jag har många förslag som jag skule kunna tänka mig men jag å sambon är inte överens.
Kan tänka mig att d e extra svårt när man ska komma på 2 namn, då är d ju en fördel att man vet könen iaf så man slipper komma på typ 4 namn
När hade du BF?