Vi som fick barn i jan-feb 2007, sommartråd
Att handla här kan också vara ett projekt i sig, men d behöver inte innebära att hon beter sig som ett monster och typ ligger på golvet å skriker utan Irma springer iväg och testar gränserna, hon älskar att smita ifrån mamma vilket inte är så skoj när man e på en affär
Spotta har Irma börjat med också men hon gör d mest för skojs skull å inte för att hon blir arg, men spottar hon tex inne och ja säger åt henne att så får man absolut inte göra då spottar hon igen.
DEt e nog faktiskt det som får mitt humör att försvinnna snabbast just nu att Irma inte kan ta ett nej, säger man nej du får inte kladda ja då kladdar hon ännu mer.
Hon stod å höll i en stor sten vid farfars bil igår å hon såg så himla sugen ut på att kasta upp den i luften men jag vågade inte säga åt henne att lägga ner stenarna för då e ja säker på att hon skulle ha kastat dom så istället fick ja liksom smyga mig fram å sno stenarna av henne å sen förklara varför hon inte fick ha dom
Irmas fröken på dagis sa också att hon kan va lite vrång när man säger till, tex om några barn spelar spel å hon vill va med åsså säger fröken att hon får vänta då börjar hon grina, likaså när hon vaknar på morgonen då ska hon ha ha upp mig på direkten å ha välling man får liksom inte sträcka på sig, ordet snart lr vänta finns nog inte i Irmas värld, ganska jobbigt ibland.
Helt ärligt så måste ja då säga att det är ganska skönt att höra att era ungar är lika hemska ibland så jag inte är ensam för ibland funderar man ju om det skulle va nå fel på ungen