Vi som fick barn i jan-feb 2007, sommartråd
nötskrikan -här spottas det med!
men inte i "arg" syfte utan bara för det är skoj.......
mamma blir arg men det kanske inte är samma sak
vem av er päron har Lova ärvt sitt temprament av? allt med Em skylls på mig å jag accepterar bara
M är em klassisk filbunke å det kan man inte anklaga mig el Em för att vara .....
trist med dina föräldrar, mina bor ju nästgård men tror nog inte att det stått å knackat på dörren samma dag om vi hade 20mil mellan varann. med tanke att de visar så mkt uppmärksamhet till din syrras barn åsså så verkar ju inte avstånden vara problemen? är dom såna som väntar på en inbjudan?
vet att jag blev måttligt irriterad över mina svärisar som satt å beklagade över att de träffade Em så lite, eeeh jag var hemma vaaaaarje dag sen tog M över å var hemma vaaaarje dag.......
men jag visste att de var helt hemma på loftet innan Em så det var ju bara en till sak att lägga på listan ååååh va jag är taskig men dom är inte riktigt hemma!
mpta - Em å jag badar inte under 25grader! krävs mkt alkohol för att jag ska bada i 20graders vatten!
Michayla - känns som gnället gått över. hon har haft ett par veckor när hon varit mammig å tjurig när inget som funkar i vanliga fall funkar. OBS tandborstningen har varit 100%!!!!!
här känns det som det dock kan kopplas till en mamma som inte orkar vara lektant när hon hämtat på dagis. hoppas att jag får lite mer energi till Em nu när jag är sjukskriven, ska ägna dagarna åt att sova middag