Inlägg från: Örgrytesonen |Visa alla inlägg
  • Örgrytesonen

Hur friade du?

Ja nu när jag kommit så långt att jag tänkt fria ville jag kolla lite hur ni gjorde det, om ni gjorde det. Det är la väldigt personligt och det vill jag nog också att det ska vara när jag gör det på det sättet jag kommer göra det för henne. Men lite inspiration är inte dumt. Ältar lite om det ska vara under en middag eller om jag ska ta henne någonstans, alternativen är ju så många.
    Så, hur friade du? och om du skulle kunnat göra det annorlunda vad skulle du gjort då?

• Svar på tråden Hur friade du?
  • Örgrytesonen

>> Rille85
    Tack för den delgivningen. Det lät ju väldigt romantiskt faktiskt med solnedgången och skärgården faktiskt. Hoppas det blir en vacker afton och att man får möjlighet att göra det för helt klart skulle något sånt slå högt. Även om du var nervös och sa så, så kommer ni la alltid kunna se tillbaka på det och le? För hela atmosfären med solnedgången oh vad jag tolkar, värmen, slår ut det mesta även om man inte är überformell.

>>KingOfTheRoad
    Hehe roligt värre med bilmässan och ett stort grattis i efterskott!! Det var ju inte så länge sedan då ju! Det måste ha känts väääääldigt roligt. Hehe jag får ta och fundera på hur det ska gå till. Men jag är nog lite inne på att ta henne till ett ställe, inomhus som utomhus vet jag inte, och göra det. Men jag vet inte ännu om jag vill att vi ska vara själva eller t.ex. på en trevlig restaurang. Jag har några veckor kvar innan jag hade tänkt köpa ringen :)

Svar på tråden Hur friade du?