Örgrytesonen skrev 2009-05-21 03:11:29 följande:
KingOfTheRoadHehe roligt värre med bilmässan och ett stort grattis i efterskott!! Det var ju inte så länge sedan då ju! Det måste ha känts väääääldigt roligt. Hehe jag får ta och fundera på hur det ska gå till. Men jag är nog lite inne på att ta henne till ett ställe, inomhus som utomhus vet jag inte, och göra det. Men jag vet inte ännu om jag vill att vi ska vara själva eller t.ex. på en trevlig restaurang. Jag har några veckor kvar innan jag hade tänkt köpa ringen :)
Tackar tackar! Nä det var inte så länge sedan men iom med graviditet och mycket att göra på jobbet så har man faktiskt inte haft så mycket tid att reflektera. Vi fick bröllopsvideon från en vän i går och jag kan verkligen rekommendera er att se till att någon filmar när ni väl gifter er =) Man fick ett helt annat perspektiv på det hela. Angående att fria bland andra så var det ju en hel drös av folk runtomkring men de liksom försvann så fort jag drog fram ringen. Frugan glömde till och med att säga ja, hon bara sken upp, kollade på ringen och slängde sig över mig :D Ja:et kom lite senare när hon kom på att hon missat det, hehe. Hursomhelst får du lycka till! Det blir säkert kanoners ska du se.
//Henke