Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Irriterande, unga föräldrar.

Mieria skrev 2009-05-19 23:34:56 följande:
    Det visar de genom att titta på din barnvagn!
    Ja, alltid...
  • Schnooglewookiemush
    morriis skrev 2009-05-19 23:36:26 följande:
    Japp det måste vi verkligen. Fan jag har aldrig känt mig vidare ung. Har inte känt mig mer annorlunda än någon annan. Men jag kanske är för Ego för att märka av sånt Hahah
    Jag har alltid kännt mig lastgammal jämfört med alla andra i min ålder.
  • Schnooglewookiemush
    Mieria skrev 2009-05-19 23:36:44 följande:
    Klankar ni ner på mig nu för att jag är så gammal? Jag har faktiskt inte lyckats med prestationen att få barn än :/ Inget har jag att vara stolt över :´(
    Haha, nej du kan få vara en ung mamma ändå. Det är status.
  • Schnooglewookiemush

Jag väntar ju mitt andra barn, så jag måste ju skaffa syskonvagn... Kommer dubbelt så mycket folk att glo på mig då? Pinigt ju...

• Schnooglewookiemush
    Mieria skrev 2009-05-19 23:46:45 följande:
    Hahaha. De kommer garanterat att ringa en kompis som också kan komma och titta.
    Fan också...
  • Schnooglewookiemush

Jag börjar tro att majoriteten av alla unga föräldrar antingen har väldigt låg IQ eller noll förmåga att kunna läsa en trådstart eller en text korrekt. 

• Schnooglewookiemush
    mosterYster skrev 2009-05-27 12:35:45 följande:
    HA HA, förstår vad du menar.
    Men det är ju ofattbart hur många det är som käftar emot trådstarten - När de tycker samma sak! Hur sötdum får man vara?
  • Schnooglewookiemush
    Zirup skrev 2009-05-27 12:45:43 följande:
    Atro: det är du som är lite (över)mogen för din ålder... Kan jag få utnämna dig till heders-81:a kanske?
    Det går ju inte, det är ju läskigt nära 30-sträcket... och då är man ju en gammal rynkig tant! Livet är över då!

Eller inte...
  • Schnooglewookiemush
    Koloratur skrev 2009-05-27 13:15:39 följande:
    Kan bara svara för mig själv. Mitt IQ är 116,7, alltså 6,7 poäng över snittet, och jag tror varken att det gör mig till en sämre eller bättre förälder. När man är ung mamma (jämfört med en "gammal") så har man ju helt andra förutsättningar för att klara av ett barn. Det behöver inte vara såhär för alla, men oftast; * Inga pengar * ingen pappa till barnet * sämre eller ingen utbildning * svårare att få jobb och klarar man allt detta plus att vara förälder så kan man nog vara stolt över att man lyckats fixa att vara just UNG förälder. Sedan är det ju en annan femma att många klarar det galant ändå, utan att ha som listan ovan.
    Men läs TS för guds skull!
Svar på tråden Irriterande, unga föräldrar.