Umgängesavtal
Hej alla har en underbar dotter som fyller 7 nu på söndag , men hennes mamma har inte gjort annat än jävlats med mig sen vi separerade 2005. sommaren 2007 fick jag en ny flickvän, och då anmälde hon mig 2 veckor efter dottern berättat att det fanns en ny tjej som desutom hade ett eget barn, Då började problemen på allvar, men nu hoppar vi fram lite i tiden, Nu har ho skaffat advokat och försöker få egen vårdad, för att jag "inte" visar intresse samt inte samarbetar, Det roliga är att jag är den som fått ta tag i skola, dagis, mm mm, finns även på papper att jag sköter allt sånt bättre, men nu är min fråga eftersom jag såklart oxo skaffat advokat,
Jag skall utforma ett umgängesavtal och skulle vilja veta lite hur ni har tänkt och hur ni har strukturerat upp era sådana. det skall ju i min mening inte gynna nån förälder utan det skall vara för barnets bästa.
men som sagt ider åsikter, eller om nån har ett som dom kan dela med sig av, punkter man skall ta upp, typ semester, resor, skola,sjukdom, mm mm
Tack..