Inlägg från: Fredrik Al |Visa alla inlägg
  • Fredrik Al

Vilka bröst är snyggast?

gosmamman skrev 2009-05-16 17:00:56 följande:
    det handlar inte om ärr och sånna grejjer utan om formen på dem, det blir sällan helt lika. ffa kan man se det på tjejjer som ligger och solar. Äkta bröst "flyter" liksom ut lite grann år sidorna medans sillisar behåller formen i alla positioner.
    Ja det är klart, det är väl då det går att se skillnaden!
  • Fredrik Al
    Agapi skrev 2009-05-16 17:28:26 följande:
    En sak som irriterar mej lite är alla som säger att de kan se direkt om de är fejk eller inte. Saken är ju att man omöjligt kan veta om man har rätt hela tiden såvida man inte frågar varenda kvinna man stöter på om hon har implantat eller inte.Om de är såpass välgjort och välanpassat till kroppen att de ser helt naturligt ut (iaf med kläder på) så tar man ju detta för äkta, och "missar" ett välgjort jobb i statestike över bra/dåliga operationer. Klart att man då tar förgivet att alla opererade ser väldigt fejk ut, när man inte vet att de som ser äkta ut egentligen är opererade.
    Ja det var lite så jag funderade. Med kläder på, måste det ju vara väldigt svårt att se om bröst är fejk, om man som du skriver tar en välanpassad storlek. Finns ju så många BH som fyller i och pushar upp, då måste det oavsett om man har ett "vältränat" öga, vara svårt att avgöra fejk eller inte!
  • Fredrik Al
    Agapi skrev 2009-05-16 18:59:11 följande:
    Ja de är helt omöjligt i många fall. I endel bikins och naken är de dock mycke lättare. Men även där finns de flera fall som är väldigt svårt att se. Var tex och såg Nikki belucci (dj som spelar topless) och funderade läänge på om hon hade opererat sej eller inte (bild googla gärna).
    Nä, det är inte lätt att avgöra. Skön tjej det där{#lang_emotions_smile}, det var en del killar där när hon spelade, eller?{#lang_emotions_wink}
  • Fredrik Al

Uppenbart vad alla tjejer tycker är de snyggaste brösten! Ska kanske ska lägga upp en omröstning bara för killar och se om resultatet skiljer sig åt.

• Fredrik Al
    LindaLii skrev 2009-05-18 19:11:07 följande:
    Tror de flesta killar gillar en sjysst snygg tutte, sen om den är opererad eller inte kvittar
    Så sant, men det är så klart mycket bättre om den är naturlig!{#lang_emotions_wink}
  • Fredrik Al
    "Bröstimplantat har använts sedan omkring 1895 för att öka den storlek eller form av kvinnors bröst. tidigast kända implantatet försökte genom dr. czerny, med hjälp av kvinnans egen fettvävnad från en lipoma på hennes rygg. i vissa länder, för kosmetiska bröst plastikkirurgi, sjukförsäkringarna kommer att återbetala införandet av bröstimplantat bara för kliniska indikationer, mening, medfödda avvikelser, kön-omställning kirurgi eller bröst återuppbyggnad - vanligtvis efter en mastektomi. och icke-kliniska indikationer, som är den vanligaste orsaken kvinnor får bröstimplantat, betraktas som kosmetiska och omfattas inte av sjukförsäkringarna.

den första kvinnan implanteras med silikonimplantat var tillbaka i 1962. för kvinnor med väldigt lite bröstvävnad, eller som är med post-mastektomi återuppbyggnad, plastikkirurger tror att silikon gel implantat är överlägsen produkt, men hos patienter med mer bröstvävnad, saltlösning implantat kan se mycket liknar silikon gel implantat. ett tillverkaren utarbetat en modell för ifyllt saltlösning implantat, men det har rapporterats ha haft hög misslyckande satser efter implantation."
    /www.maipiaowang.com/se/fa-fakta-om-brost-plastikkirurgi-och-brostimplantat-nu-undvika-problem-senare-MTczMjE0.html

Lite intressanta historiska fakta om bröstimplantat genom åren! Sjukt att de började redan på 1800-talet, måste ha blivit sådär lyckat resultat!
  • Fredrik Al
    Anghammarad skrev 2009-05-27 13:00:56 följande:
    Varför då? Är det snyggt så är det.
    Visserligen, men det känns ändå bättre om det är snygga naturliga bröst!{#lang_emotions_wink}
  • Fredrik Al
    Reglementet skrev 2009-05-27 17:29:55 följande:
    Naturliga tuttar, vad är då det? Har det inte gjorts några ingrepp alls? Eller har inget lagts in?
    Varken eller!{#lang_emotions_smile}
  • Fredrik Al
    Miltons Mamma skrev 2009-05-27 17:43:11 följande:
    Tycker din länk TS inte var något vidare bra...den fakta som stod där stämmer inte alls på mig ´som faktist har förstorat brösten..dom ser väldigt naturliga ut. gungar visst när jag går och mina ärr syns inte alls
    Okej, länken var inte så seriös. Mer en kul grej, för att se på hur killtidningen Café ser på saken!
  • Fredrik Al
    rosenkind skrev 2009-05-27 17:48:01 följande:
    Alla vill väl ha ett par snygga bröst utan att ha behövt göra nåt ingrepp. Men ifall man inte är nöjd eller de har förändrats (ålder, amning, viktminskning o dyl) är det väl upp till var och en om man vill ändra om dem!? Tycker det börjar bli så uttjatat med alla dessa omröstningar o diskussioner. Alla vill väl ha snygga naturliga bröst, men nu har inte alla turen att vara födda med perfekta bröst, är det inte "rättvist" då att de som inte är "perfekta" från början får fixa till sig om de vill? Man är väl varken bättre eller sämre för att man gjort en bröstoperation?
    Absolut ingen döms, det är upp till var och en hur man vill göra!
  • Fredrik Al
    rosenkind skrev 2009-05-27 17:57:24 följande:
    Fredrik Al skrev 2009-05-27 17:51:19 följande: Nej, jag menar inte att du gör det. Men överlag så blir det en massa påhopp på de som gjort ingrepp...avunsjuka tror jag. Jag har btw inte gjort nåt ingrepp Men man kan inte rösta på dina alternativ...jag menar det finns ju snygga och fula oopererade bröst och det finns snygga och fula silikonbröst
    Jo, det är sant man skulle så klart, kunna göra en mer vetenskaplig undersökning!{#lang_emotions_smile}
  • Fredrik Al
    rosenkind skrev 2009-05-27 20:57:14 följande:
    Fredrik Al skrev 2009-05-27 19:03:54 följande: där har du ett uppdrag kommer på på nåt bra upplägg lovar jag rösta
    Okej, coolt!{#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vilka bröst är snyggast?