Låter ni era barn sova hos mor- och farföräldrar? Får de egen tid tillsammans? :)
Sen tidig ålder på dottern har vi sett till att umgås med mina och gubbens föreldrar + våra morföreldrar..
Tyvärr kan jag inte lämna dottern själv till min pappa eller mamma, då min pappa bor i stockholm och har det väldigt jobbigt psykist och jobbar en massa.
Min mamma är handikappad och har lätt för att ramla och orkar inte bära henne.
Men de träffar henne så ofta de kan och busar med henne.
Min mamma bor nedanför dotterns dagis och brukar hälsa på henne när hon är ute på gården =)
Min mormor och plastmorfar träffar vi så ofta vi kan när vi är i sthlm, och då gullas det och kramas. Men tyvärr kan jag inte lämna henne till dom heller då dom bor dåligt till, orkar henne inte m.m.
Min syster träffar tyvärr inte min dotter ofta då hon bor ca 50 mil härifrån =(
Annars hade jag lätt kunnat låta de sitta barnvakt.
Däremot har vår dotter sovit över många gånger hos gubben mamma och plastpappa och hans mormor och morfar.
Hans mormor och morfar har fått ha henne 2 helger i hennes liv och de har hittat på en massa kul.
Jag anser att det är viktigt för min dotter att ha bra kontakt med sina släktingar, det har jag växt upp med och jag pratar med mina föreldrar dagligen och mina morföreldrar ett par gånger i månaden.