Inlägg från: Pyttisens mamma |Visa alla inlägg
  • Pyttisens mamma

Dags för sommarens pärlor! Del 15

cocacarro skrev 2009-06-03 14:25:25 följande:
    Pyttisens mamma: Jag kollade lite efter dogtags igår, men lyckas inte hitta några som inte är nickelfria. Att korta ner det var ju ett bra idé, det hade jag inte tänkt på faktiskt. Jag skickade precis iväg några förslag till henne där jag kombinerat budskapsring med avlång bricka alt. hjärta så får se om det var något som passade.
    Jag har köpt hos frupärla, de var nickelfria, försöker hitta dem där, återkommer...
  • Pyttisens mamma
    maggan75 skrev 2009-06-03 20:43:28 följande:
    Kan man sätta lås på kulkedja ??? *trött* idag  orkar inte tänka .-)
    ja, om man sätter på en knutgömma i rätt storlek! Yttersta kulan på kedjan ska passa i "skålarna" på knutgömman, sen sätter du bara ett lås i gömmans ögla.
  • Pyttisens mamma

Lilla K skrev 2009-06-04 17:18:24 följande:

Continenta-grejerna skickade idag, bör komma fram imorgon!
    Så trevligt!
  • Pyttisens mamma
    Morty skrev 2009-06-05 10:44:34 följande:
    OK m a o är det bara tuta och köra. Ja, tyvärr ska jag till Sthlm, det är i jobbet och bara ett kort möte hos en kund. Helt sjukt att åka så många mil för ett kort möte på ca 1 tmme (max!!! ) Sen ska vi vidare direkt efter till Halmstad och efter det till Kristianstad. Har jag riktigt otur så blir det Danmark på det. JUST detta sker vecka 26. Snacka om oflyt i planeringen. Hade det varit ren semestertripp hade jag bara tyckt det varit skoj att åka till Sthlm.
    v 26 av alla veckor också... kommer du fortfarande västerut på helgen? :)
  • Pyttisens mamma
    Morty skrev 2009-06-05 11:14:33 följande:
    Ja, det har jag tänkt iaf. Hoppas på att en annan tar turen till Danmark dock så har jag iaf någon dag där hemma innan jag åker till Götet.
    Så bra! Och coolt med den limegröna ipoden... :)
  • Pyttisens mamma
    CherryGirl skrev 2009-06-08 12:01:23 följande:
    Sådär, nu är 6juni marknaden över för iår, skönt! Gick bra måste jag säga, fick en hel hög med beställningar också, så kul!Nu är det bara "Städandet" på hemsidan och upp plockningen och sorteringen av smycken kvar.. det roligaste.. Not! Hihi
    Kul att det gick bra!
  • Pyttisens mamma

Tack Lilla K! Ett trevligt paket kom i lådan idag... :)

• Pyttisens mamma

Lilla K skrev 2009-06-08 18:27:54 följande:

Pyttisens: visst var askarna fina? Men du, du som scrappar borde köpa en sån där låda man kan göra egan askar med!! Ska lägga upp en bild sen på suuuperfina askar som en kompis till mig gjort!!
    Ja, jättefina! Vad är det för en låda? Blev nyfiken... Fast till det priset är det knappt lönt att göra själv... :)
  • Pyttisens mamma

Lilla K skrev 2009-06-08 20:46:43 följande:

Pyttisens: en sån här: www.scrapbooking-butiken.se/default.asp... fast jag minns då inte att den var så dyr! Jag vill minnas att den ska kosta runt 300 kr!
    Sån har jag aldrig sett, får ta en kik på ebay vid tillfälle tror jag... ;)
  • Pyttisens mamma

Lilla K skrev 2009-06-08 21:51:56 följande:

pyttisens: det finns enklare varianter från samma märke, då är det liksom inte en hel väska utan bara en platta. Men de är lika bra, inte lika mycket variation, men ändå bra!
    ok, ja just nu har jag inte tid att vika lådor, beställningarna trillar in som aldrig förr... :)
Svar på tråden Dags för sommarens pärlor! Del 15