Inlägg från: Pyttisens mamma |Visa alla inlägg
  • Pyttisens mamma

Dags för sommarens pärlor! Del 15

Tänkte bara kolla till min mail på hemsidan som jag alltid gör av vana, och då var där två mail från eventuella kunder... :) Trevligt! Snacka om att det märks att det snart är skolavslutning/mors dag...

• Pyttisens mamma
    Jollsan skrev 2009-05-18 23:19:24 följande:
    Vad roligt, grattis!
    Tack! Ja, det är skoj, jag är ju inte bortskämd med så många mail direkt... ;)
  • Pyttisens mamma
    Morty skrev 2009-05-20 09:38:43 följande:
    Lilla K skrev 2009-05-20 08:39:15 följande:
    Man skulle kunna tro det..... Men nej, bara en pärltillbehörshamster och jag har inte pärlat på lääänge. Så allt bara ligger. Om jag får någon beställning så är det på namnbrickor för det mesta. Så om det är något ni söker.....inboxar mig.
    hehe, Morty fixar allt! :)
  • Pyttisens mamma

Bloggen är uppdaterat med lite nytt om ni vill kika! Har bl a testat gizmon... :D

• Pyttisens mamma

Lilla K, jag är gärna med på continenta-beställning! säg till när jag måste inboxa!

• Pyttisens mamma

Lilla K, söndag är ok för mig!

• Pyttisens mamma

Sussi N skrev 2009-05-23 07:50:35 följande:

Hej tjejer!Hur får ni tagen att ligga kvar då ni stämplar den?Håller ni i den, skruvstäd eller hur fungerar det?
    Min ligger kvar av sig själv...
  • Pyttisens mamma
    LiseZ skrev 2009-05-23 11:25:22 följande:
    Pyttisens mamma:Åhhhh herregud vad snygg den där skylten var med ditt namn på!!!!!!!Jag vill oxå ha...... Kan man beställa en sån av dig???Åhh självklart fin fina armband oxå...Kram
    Tack! Och det kan du säkert göra... ;)
  • Pyttisens mamma

Lilla K skrev 2009-05-23 16:04:35 följande:

Pyttisens: och är det ok att man tar din skylt och använder som inspiration? Jag är ju omgiven av scrappare, så jag ser ju direkt vad de kan få sätta tänderna i!
    Absolut!
Svar på tråden Dags för sommarens pärlor! Del 15