Phil & Ted syskonvagn del 14
Vilken mjuklift rekommenderar ni att man köper föresten? Sitter och kollar på begagnade mjukliftar och det finns ju några stycken. Trist om man köper en som inte passar alls.
Söta Nasse skrev 2009-06-05 07:14:21 följande:
Ja det var ett sjukt bra erbjudande. Det är ju typ billigare än vad falk säljer vagnarna för begagnade.
Nu är den här min nya vagn. Nu är det bara någon form av mjuklift som fattas. Ångrar lite att jag snålade på den, hade varit skönt att ha allt klart. Tjejen verkar i alla fall gilla den så det ser lovande ut. Än så länge får hon plats bra i syskonsitsen fram också även om sufletten är nerfäld.
Någon som vet om Baby Travels mjuklift (med suflett) passar i en Sport?
Låter som att det är lite strul att få ihop den, var kanske tur att jag avbokade den jag först hade beställt och sedan köpte den på ett ställe där jag kunde hämta den direkt monterad och klar.
Läste föresten att den har bil-ventiler? Där vi köpte den sa de tydligt att man inte fick försöka fylla på däcken med någonting annat än just en vanlig cykelpump.
Nu har vi premiär åkt med vagnen. Första turen blev turen hem från BB. Fungerade perfekt. =)
Kanske missuppfattade ditt inlägg föresten, menar du vad du ska ha i liften till vintern?
Ja den är ju svinliten så det finns inte mycket man får plats med.
Jag tror att det är bättre att bara ha en varm åkpåse direkt i liggläget iså fall.