Phil & Ted syskonvagn del 14
Hej, ni som har en P&T, går det att fälla ihop den med syskonsitsen på eller måste man alltid ta av den innan?
// Vronk
Hej, ni som har en P&T, går det att fälla ihop den med syskonsitsen på eller måste man alltid ta av den innan?
// Vronk
Ja det får nog bli en P&T för mig också. Blir mer och mer kär i vagnen ju mer jag tänker på det. Alla omkring mig säger dock att det är så synd om den som får sitta bak.
Har dock kollat på länken till youtube som någon postande här för ett tag sedan och det jag funderar på är när syskonsitsen är fram, kommer inte barnet väldigt högt upp då? Ser nästan ut som att den kommer att slå huvudet i sufletten.
Min tjej är 1,5 år, är hon för stor för att sitta där kanske?
Sen är ju frågan, ny eller begagnad? Tittade på blocket och de är ju ganska dyra oavsett, men köper man begagnad ingår ju nästan allt man vill ha till.
Hittade dock ett erbjudande där syskonsits och den där cloudy sufletten ingår för 5795:- Känns ganska ok. Eller vad är rimligt att betala för vagnen?
// Vronk
Hej, någon här som beställt från pramworld.co.uk?
Har sett att det är en sight som rekommenderas och det blir ju mycket billigare.
Tänkte om någon har koll på hur lång tid det brukar ta och hur mycket frakten brukar bli.
Nu sitter jag här och ska beställa. Vad är ett måste att ta med? Ska man beställa med hela kittet med cocoon och regnskydd och väska? eller vad känner ni är det viktigaste?
Hur mycket använder man tillbehören?
Vad tycker ni om mjukliften till Sport?
Så då var vagnen beställd. Nu är det bara att hoppas att den lever upp till förväntningarna. =)