• Anonym

Ni män som haft lite tjejer, ang. muspruttar...

Jag dör av skam! Även om det är ett dygn sen! Träffat en ÖVERSEXIG kille som jag haft sex med ett par gånger, i går frågade han om han fick ta mig i doggystyle och gissa vad! När jag vänder mig om sugs det in massa luft och jag släpper en massa muspruttar, kan det bli pinsammare? Jag är ändå 30+ så jag borde ju veta att sånt kan hända men jag var så oförberedd. Vände mig om direkt och då kom det 2-3 till, jag ville bara DÖ, vill det fortfarande! Kommer vara så spänd nästa gång så jag inte kommer kunna njuta ju!

Så jag vill helt enkelt veta hur ni killar uppfattar detta, händer det med de flesta eller är vi en egen grupp? Jag har tre barn och undrar om jag kanske är för slapp efter förlossningarna osv? Han har en GROV kuk, vet inte om det spelar in också, min förra partner hade mycket mindre och då hände det inte alls ofta och inte så kraftigt...

Hjälp mig! Känner mig så osexig och ofeminin just nu...

• Svar på tråden Ni män som haft lite tjejer, ang. muspruttar...
  • Mamma 03 09
    Storebroorsan skrev 2009-04-27 17:58:50 följande:
    för stort glapp i hugget skaffa knipkulor
    haha.. ja ge henne mer ågren över de bara gör du de *s*
  • FIame

muspruttar är ju bara sexigt ju

• Anonym
    Läs på lite istället. Muspruttar händer trånga också.
  • HelenR

Det e så vanligt, så inget du ska skämmas för,... Tror alla killar har hört muspruttar så bry dej inte om de... bara ändra ställning och inte låtsas om de.... E man kåt så tänker man inte så mycke på de....=) inte jag i alla fall...... Skämta bort om du vill de... tror inte han tänker på de..... Lycka till och njut

• Storebroorsan

jag läser aldrig om sex jag utför endast sex

Anonym skrev 2009-04-28 09:15:29 följande:
    Läs på lite istället. Muspruttar händer trånga också.
  • Anonym

Tack igen alla! Har funderat lite och det beror nog på att han är så sjukt GROV. Min man som jag var gift med i över tio år har en medelstor skulle jag tro, och då hände det jättesällan och absolut inte så högljutt! Antar att luften fick chans att smyga ut obemärkt på samma sätt som den kom in... Min nya fyller verkligen hela mig så luften har inte en chans att komma ut, hans kuk är inte så lång så ibland slinker den ut och då är jag väl så "öppen" så när han sticker in den igen så fylls jag med ännu mera luft. Hmmm, får väl se hur det går i kväll... Mår fortfarande illa när jag tänker på det, var sjukt pinsamt. Men tack för erat stöd, känns mycket bättre när jag läser här!

Och Storebroorsan, jag har faktiskt beställt knipkulor!

• Janneman
    Grattis "Einstein" du får Nobelpriset i anatomisk okunskap!

Ju trängre en cylinder omsluter en kolv, desto högre kompression, och hastighet på luften när den måste evakueras. Därmed gäller följande, att slapp mus: inga eller diskreta pruttar. Trång mus: många och ljudliga pruttar.
  • Anonym
    Janneman skrev 2009-04-29 12:56:44 följande:
    Grattis "Einstein" du får Nobelpriset i anatomisk okunskap!Ju trängre en cylinder omsluter en kolv, desto högre kompression, och hastighet på luften när den måste evakueras. Därmed gäller följande, att slapp mus: inga eller diskreta pruttar. Trång mus: många och ljudliga pruttar.
    Ååh, fina Janneman! Tack för den bildliga förklaringen, en riktig aha-upplevelse ju! Så klart att det är så, det förklarar ju varför jag inte haft detta "problemet" innan!

Hmm, finns det inget sätt att evakuera luften på innan detta händer? Kommer ju inte att kunna slappna av känns det som, det var liksom så himla MYCKET och HÖGT och LÄNGE.
  • Anonym (prutterskan)

Äääh, strunta i det bara, eller bestäm dig helt enkelt för att det är upphetsande. Ska man försöka undvika muspruttarna innebär det bara trista inskränkningar. Låt det dåna och trumpeta i sänghalmen! Det är bara musen som blåser fanfarer.

• John D
    Anonym skrev 2009-04-29 13:05:00 följande:
    Ååh, fina Janneman! Tack för den bildliga förklaringen, en riktig aha-upplevelse ju! Så klart att det är så, det förklarar ju varför jag inte haft detta "problemet" innan! Hmm, finns det inget sätt att evakuera luften på innan detta händer? Kommer ju inte att kunna slappna av känns det som, det var liksom så himla MYCKET och HÖGT och LÄNGE.
    Men alltså, har killen på något vis uttryckt att detta skulle vara ett problem för honom? Om inte, varför älta det?

Jag lovar, du är den enda som bryr sig, släpp det och njut istället! :)
  • MansonDust

Anonym (prutterskan) skrev 2009-04-29 13:11:03 följande:

Äääh, strunta i det bara, eller bestäm dig helt enkelt för att det är upphetsande. Ska man försöka undvika muspruttarna innebär det bara trista inskränkningar. Låt det dåna och trumpeta i sänghalmen! Det är bara musen som blåser fanfarer.
  • Grabbo

Om du absolut inte pallar av det så säger du att du bara vill bli slickad. Han går med på det alla dagar i veckan.

Är säkert skönt o få slappna av helt nån av gångerna ni tänkt jufsa.

Kör så det ryker...

• LivingEasy
    Grattis "Einstein" du får Nobelpriset i anatomisk okunskap!Ju trängre en cylinder omsluter en kolv, desto högre kompression, och hastighet på luften när den måste evakueras. Därmed gäller följande, att slapp mus: inga eller diskreta pruttar. Trång mus: många och ljudliga pruttar.
    När man höjer kompersionen i en cylindner eller använder en större kolv är det viktigt att man byter kamaxlar med nockar av högre duration...

Som alltså betyder att det som ska in kan komma in snabbare och det som ska ut(avgaser..ha ha) kommer ut snabbare.

Du måste allsåha nånting som är lite vassare än tidigare...
    En ny grov dildo kanske är lösningen så kan du träna hemma på egen hand?
    Ett bra avstämmt avgassystem med koniska grenrör brukar göra susen oxå så blir grannarna inte lika störda av din pruttande..

( från en f.d tävlingsförare)
  • Be Ja
    Grattis "Einstein" du får Nobelpriset i anatomisk okunskap!

Ju trängre en cylinder omsluter en kolv, desto högre kompression, och hastighet på luften när den måste evakueras. Därmed gäller följande, att slapp mus: inga eller diskreta pruttar. Trång mus: många och ljudliga pruttar.
    Detta stämmer kanske i teorin men i praktiken kan det säkert vara helt motsatsen🤔
Svar på tråden Ni män som haft lite tjejer, ang. muspruttar...