• Anonym

Ni män som haft lite tjejer, ang. muspruttar...

Jag dör av skam! Även om det är ett dygn sen! Träffat en ÖVERSEXIG kille som jag haft sex med ett par gånger, i går frågade han om han fick ta mig i doggystyle och gissa vad! När jag vänder mig om sugs det in massa luft och jag släpper en massa muspruttar, kan det bli pinsammare? Jag är ändå 30+ så jag borde ju veta att sånt kan hända men jag var så oförberedd. Vände mig om direkt och då kom det 2-3 till, jag ville bara DÖ, vill det fortfarande! Kommer vara så spänd nästa gång så jag inte kommer kunna njuta ju!

Så jag vill helt enkelt veta hur ni killar uppfattar detta, händer det med de flesta eller är vi en egen grupp? Jag har tre barn och undrar om jag kanske är för slapp efter förlossningarna osv? Han har en GROV kuk, vet inte om det spelar in också, min förra partner hade mycket mindre och då hände det inte alls ofta och inte så kraftigt...

Hjälp mig! Känner mig så osexig och ofeminin just nu...

• Svar på tråden Ni män som haft lite tjejer, ang. muspruttar...
  • en ensam pappa

Muspruttar är inget ovanligt. Jag kommer ihåg dom från när jag var 16.

Ang slapp eller inte så borde väl en som har "problem" med muspruttar vara trång, och en som inte pruttar vara slapp, eftersom då kan luften slinka ur lättare... eller?

En erfaren kille vet att sådant händer, så det är liksom inget att ursäkta sig för. Det pinsamma som blir är när tjejen tycker det är pinsamt och ska skämta bort det.

• JKnas

Jag tror tjejer tar mer allvarligt än vi killar.
    Kan ju bara prata från egen erfarenhet och jag brukade då skratta lite lätt när detta hände. Exet var dock mindre road och skämdes lite smått, så vi bytte ställning.

• Jungblom

Äsch, det är väl inget att skämmas för!

Det beror varken på slapphet eller storlek på penisen, det blir så ändå!
    Slappna av och skratta bort det nästa gång, om snubben har något innan för pannbenet vet han att det inte är dig det beror på.

Om du ändå är orolig för att du skulle vara slapp, är det bara att börja knipa, vilket i sig bara är bra för sexlivet

Sexa på!

• Anonym

Om han stoppar in den ordentligt och han pruttar ur den luft som finns i dig. Och om han sen skiter i att dra ut den helt och på så sätt inte släpper in mer luft så slutar det.
    Så löser jag det.

Funkar inte det så skit i att det låter eller byt ställning :D

• EllieMay

Det där händer de flesta och har inget med slapphet att göra. Som sagt det kommer in luft och trycks ut när man rör sig eller ändrar ställning.
    Förstår att det var pinsamt men skratta bort det nästa gång eller lådsas inte om det, är ju liksom inget konstigt eller avtände. Något man får räkna med när man har sex helt enkelt

Älskar dig min fina lilla son!
  • karin2

Ha, ha! Det hade ju varit värre om de varit riktiga! Snälla nån, sluta oroa dig

• anya
    Anonym skrev 2009-04-27 13:43:01 följande:
    Tack snälla, så då kanske han inte tänker "shit vilken slapp fitta hon har" då? Det är lite så det känns nämligen, musprutt=slapp fitta men jag kanske har fel. Har beställt knipkulor nu iaf.
    Haha! Nej självklart inte. Tycker också det är pinsamt, men vad kan man göra åt det egentligen? Finns inga andra altenativ än att byta ställningar
  • squipp

slapp, trång, fött barn eller inte.
    stor, liten, grov eller smal.

Har ingen som helst betydelse.

Hört samma kommentarer om en "för trång".
    Kanske handlar mera hur man "passar ihop" och hur man gör med ställningar och så.

• Mamma 03 09

De är naturligt typ...
    sen har jag himla svårt att hålla mej för skratt när de händer å då blir de ännu värre *S* så ligger vi där å skrattar tills luften gått ur en sen kan man köra på igen

• Storebroorsan

för stort glapp i hugget skaffa knipkulor

Svar på tråden Ni män som haft lite tjejer, ang. muspruttar...