Ahhhhh min tumme! Släpper den sakta sakta, men kommer hålla den lite i smyg för er ändå! Det skadar aldrig!
Ler fånigt här, vet precis hur du kände, innan testet, ömsom förtvivlan, ömsom hopp och ömsom resonemang med sig själv. Varmt grattis till dig Stina o självklart Marcus! Det är ju fantastiskt! hihi ni behövde bara tänka ivf så hände det....så underbart!! Säger som Malin, fösök att njuta av graviditeten, för den går över fort! O din man har rätt, ta en dag i taget, lev i nuet! *kramar om o grattulerar*
Åtta veckor Malin, förstår att tankarna börjar snurra! Är det en son du har sen tidigare, eller jag vet att du har en son, jag menar har du fler barn sen tidigare?
Jeanette min tumme är återigen "hållen" ÄL it is! Eller hur!!
Längtar till tisdag, o kakan, dont worry! Jag var lika nervös förra gången, men det gick bra, jag är inte portad från tråden än iaf! hihi
Själv gick jag in i V22 idag. Jisses vad tiden går. Ingen tar miste på min preggymage längre, känns skönt, innan har jag bara sett lönnfet ut hahaha
Ja du Kakan, undrar om det är något som går, min sambo blev sittandes på muggen igår halva dan.....huvva, tack o lov "rätt" väg.
Teza, hur mår ni nu då? Kan ni njuta av sommaren något, tänker mycket på dig, men vill ju inte riva upp sår! När får ni försöka igen? O hur var det, fick ni några till frysen?
Kram på er tjejer! =)