• Petra 74

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Hej tjejer!

Jag har också haft en skön midsommar, varit hos mamma o tagit det lugnt! Kände inte för någon fest, lite öl o snaps blev det för sambon o co men inte så det flödade. Skönt. Bara trevligt!

Hoppas du kan följa med Jeanette, synd att du inte kan thesecret. Men det går fler tåg!!

Stina, jag håller tummen, du vet för vad!

Vad är det för möten ni har då? Är det svenska kyrkan eller någon annan församling?

Kram Petra

• Petra 74

Ohhh Stina du kan få komma hit o hjälpa mig då! *ler*

Ja vi har is i magen!

Hur går det med bim? Tummen är där jag sa igår! Såklart!

Petra

• Petra 74

Oj kakan vi skrev samtidigt! Du...vad är det du heter? *ler*

jag menar att vi bokar nästa måndag?! skrev nog otydligt....

Tråkigt med magen på bullen, ätit för många kanske, bullar alltså?!

Petra

• Petra 74

Ahhhhh min tumme! Släpper den sakta sakta, men kommer hålla den lite i smyg för er ändå! Det skadar aldrig!

Ler fånigt här, vet precis hur du kände, innan testet, ömsom förtvivlan, ömsom hopp och ömsom resonemang med sig själv. Varmt grattis till dig Stina o självklart Marcus! Det är ju fantastiskt! hihi ni behövde bara tänka ivf så hände det....så underbart!! Säger som Malin, fösök att njuta av graviditeten, för den går över fort! O din man har rätt, ta en dag i taget, lev i nuet! *kramar om o grattulerar*

Åtta veckor Malin, förstår att tankarna börjar snurra! Är det en son du har sen tidigare, eller jag vet att du har en son, jag menar har du fler barn sen tidigare?

Jeanette min tumme är återigen "hållen" ÄL it is! Eller hur!!

Längtar till tisdag, o kakan, dont worry! Jag var lika nervös förra gången, men det gick bra, jag är inte portad från tråden än iaf! hihi

Själv gick jag in i V22 idag. Jisses vad tiden går. Ingen tar miste på min preggymage längre, känns skönt, innan har jag bara sett lönnfet ut hahaha

Ja du Kakan, undrar om det är något som går, min sambo blev sittandes på muggen igår halva dan.....huvva, tack o lov "rätt" väg.

Teza, hur mår ni nu då? Kan ni njuta av sommaren något, tänker mycket på dig, men vill ju inte riva upp sår! När får ni försöka igen? O hur var det, fick ni några till frysen?

Kram på er tjejer! =)

• Petra 74

Stina! Jag rekommenderar varmt sea-band. Finns på apoteket, kostar ungefär 120-150 kr har jag för mig. Funkade på mig i början, släpp kräkas. Sen körde jag stenhårt med postafen - åksjuketabletter. Kex(salta eller mariekek) i handväskan o fickor är heller inte dumt!
    Hoppas ni "slipper" röja er på resan.

Jag föreslår å-bryggan 18:00 jag kan boka på måndag om ni vill?! Som det ser ut idag är vi 5 säkra?

Petra
    Kakan
    Terese
    Stina
    Anna

Jeanette vi hoppas!

Ha de gott!

• Petra 74

Åhh vad roligt med brölopp!! eller stavas det bröllop? Jo så är det nog! Vad kommer det sig att det är i tre dagar? Är det lillasyster eller storasyster?

Jasså det är så alltså, att det är något som går. Huvva, så tråkigt nu i värmen! Har din lilla stumpa klarat sig?

Ha en fortsatt bra dag!

• Petra 74

Tjejer, jag bokar idag, tänkte ringa nu! Imorgon är det ju liksom stängt där!!!! Jag bokar för 5 st, o kommer Jeanette så är det säkert inga problem!

Jag bokar kl 18:00

Kram

• Petra 74

SÅ nu är det bokat! Å-bryggan tisdag 30 juni 18:00!

• Petra 74

Ska vi träffas utanför? Vid 18?

oh Anna, jag klarar inte av att vara i solen! Jag höll mig inomhus i helgen till 19-tiden, då vågade jag mig ut till baksidan!

Jag kommer nog förbli vit den här sommaren =)

Usch med solsting. Det har vi klarat oss ifrån, eller jag hade det förra sommaren faktiskt. Gick från stan till Slagsta glass i gassande sol utan keps! Inte så smart....

Ha de tjejer

• Petra 74

Stina! Tänk på en sak, att det är ett gott tecken att du mår illa. Det sa barnmorskan till mig, när jag klagade, gott om graviditetshormoner sa hon, det bådar bara gott! Men det är lätt att hålla sig för skratt när man inte vet om man klarar av att stå i kön på ICA utan att kräkas på den framför.... Jag fick faktiskt akupunktur under tungan mot illamåendet, samt i öronen. Det hjälpte!! Kan trösta dig med att jag mådde nåt så fruktansvärt illa, jag var så nära så nära att kräkas, men lyckades på nåt mirakulöst sätt slippa det! Hoppas du klarar dig också! Fast *ler* du får nåt fint i gengäld.

Cu tomorrow!

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3