E-tunabrudar drar vidare tråd 3
Hallå tjejer!
Hemma från Mallorca igen. Det var så obeskrivligt skönt att komma ifrån. Vi bara njöt, så härligt.
Teza, jag fick ditt mess, svarade men vet inte om d funkade? Hur som helst så är jag så ledsen för din, er skull. Jag vet precis hur det känns att inte få det där strecket. Däremot så plussade ju jag på första försöket på konstgjord väg. Jag hoppas att alla kloka ord här stöttar lite, det Anna skrev tyckte jag lät logiskt. O som du själv skrev, försök njuta i sommar o ta nya tag till hösten. Nästa sommar så har ni ju en liten bebbe att ta hand om - så passa på i sommar o njuta. *tänk positivt*
Stina, det verkar onekligen som om någon vill att ni inte ska lyckas på egen hand, jag håller med Teza, kanske dags att fundera på IVF? Jag är verkligen lika ledsen för din, er skull att den dumma äl inte kommer när den "ska". Vem vet, ni kanske lyckas på egen hand i sommar när ni släpper jakten på äl?! Sånt har man ju läst om! Som sagt *tänk positivt*
Jeanette, men du, först magsjuka o nu tappad röst. Många nya bakterier på bussen verkar det som?
Jag kan den 7 juni, osäker på den 14 juni, men som sagt, om jag kan så hänger jag med!
Alla andra tjejer, kram till er med!