• Petra 74

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Hallå tjejer!

Hemma från Mallorca igen. Det var så obeskrivligt skönt att komma ifrån. Vi bara njöt, så härligt.

Teza, jag fick ditt mess, svarade men vet inte om d funkade? Hur som helst så är jag så ledsen för din, er skull. Jag vet precis hur det känns att inte få det där strecket. Däremot så plussade ju jag på första försöket på konstgjord väg. Jag hoppas att alla kloka ord här stöttar lite, det Anna skrev tyckte jag lät logiskt. O som du själv skrev, försök njuta i sommar o ta nya tag till hösten. Nästa sommar så har ni ju en liten bebbe att ta hand om - så passa på i sommar o njuta. *tänk positivt*

Stina, det verkar onekligen som om någon vill att ni inte ska lyckas på egen hand, jag håller med Teza, kanske dags att fundera på IVF? Jag är verkligen lika ledsen för din, er skull att den dumma äl inte kommer när den "ska". Vem vet, ni kanske lyckas på egen hand i sommar när ni släpper jakten på äl?! Sånt har man ju läst om! Som sagt *tänk positivt*

Jeanette, men du, först magsjuka o nu tappad röst. Många nya bakterier på bussen verkar det som?

Jag kan den 7 juni, osäker på den 14 juni, men som sagt, om jag kan så hänger jag med!

Alla andra tjejer, kram till er med!

• Petra 74

måste det vara en helg? vad är det för fel på vardagkvällar?!

• Petra 74

Hej tjejer!

Thesecret, jag har en dotter född 2000 sen tidigare. Detta är mitt o nya sambons första (o troligen sista) gemensamma barn. Vi har försökt mer eller mindre sen 2006 o lyckades med ICSI i februari. Går in i V20 idag! Halvtid - jisses. Liten har sparkat sen V16 men nu syns det tom på utsidan. Storasyster, 8½, är mycket spänd, men lite arg att jag inte orkar som vanligt.

Jag kan nog inte på söndag, eller rättare sagt jag kan inte på söndag. Men om ni andra träffas så hoppas jag att det kan bli en gång till i sommar. Annars är jag ju som sagt mer inne på det Anna skrev, en vardag, efter midsommar! (Anna det var jag som skrev vardagkväll). Det är ju tyvärr så att vi alla har olika tider som passar, så vi får väl helt enkelt satsa på många tillfällen!!! Hoppas ni får trevligt på söndag tjejer, det var ju jättetrevligt sist på Papas Tapas iaf! Kul gäng!! *kram på er*

Nu ska jag ta o luncha lite. Har haft skolavslutning för dottern, men nu är jag på jobbet igen. Det var jättefint, de hade ABBA-medley! Jätteduktiga på engelska är dom, trots att dom bara går i småskolan. (PÅ hällby skola har man engelska redan i ettan).

Kram kram

• Petra 74

Kom med flera datum bara!! Så gör vi en lista!

Teza du är så duktig som kämpar, det är inte roligt att sitta i den sitsen du sitter i nu. Ni sitter i nu. Har ingen av er fått napp? Vad söker ni? Alltså, du nämnde industrijobb, vad för sort? Kan ju vara bra om man hör något. Jag sitter ju som administratör på en stor rörfirma i stan o träffar rätt mycket folk o hör rätt mycket.

Kakan, var bor du egentligen? Trevligt låter det, jag är på! Men det känns som du får styra o ställa eftersom det är ditt hem?! *ler* För mig får respektive gärna följa med, vi är ju utbölingar både jag o sambon, fast jag mindre utböling haha jag är från strängnäs från början men har irrat runt i sverige ett tag innan jag landade i e-tuna. Sambon är från Värmland. Vad jag skulle säga var ju att vi inte har så många vänner i trakten. Så nya vänner är hjärtligt välkomna för oss båda!
    Jo o du, vad spännande att ni ska få genomgå ivf nu! Du ska se att det blir en liten "anton" för er med!!

Vi kanske kan träffas tisdagen den 30/6, o fika, på Elof dagen, då har jag namnsdag! *fnissar*

kram kram

• Petra 74

Hej Tjejer!

Elof här! Jag är på den 30/6

Petra-Elof*
    Stina

*förklaring kommer!

//Petra

• Petra 74

Förklaringen!

När jag var liten så fanns inte Petra i almanackan, så en vacker sommardag så upphävde jag min ljuva stämma och beklagade mig över att jag aldrig fick namnsdagstårta! Den vackra sommardagen råkade ELOF ha namnsdag.....

Än idag, ringer mamma mig den 30:e juni och grattulerar mig på namnsdagen. Trots att det idag är Petra den 29:e juni.......

Så kan det gå!

Moans, jag röstar på det där cafeet som ni pratade om tidigare, Sylvia, om det är öppet på vardagskvällar? Fler förslag!

Kramis

• Petra 74

Åbryggan är jag på om det är fint väder!!!!

• Petra 74

Kom igen tjejer lägg till er på listan!! Träff 30/6 ca kl 18:00?! Plats ej bokad....
    Å-bryggan dock ett starkt kort?!

Petra-Elof
    Stina
    Bisquit
    Anna

• Petra 74

Förresten, är det någon som hört ngt från Solrosarna?! Jag har inboxat henne, men inte fått något svar. Hoppas allt är ok!

Ha en trevlig dag!

• Petra 74

Ska vi vara kalla tjejer o se hur många som skriver upp sig på listan, boka bord på måndag o hoppas att det finns kvar?!

Listan dags dato

Petra-Elof
    Stina
    Bisquit
    Anna
    Tess

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3