• Bisquit

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Ensamma mamma: oj jösses... ja ibland tror jag att allt har en mening. Hoppas allt är bra med din syster nu.

Ja ett plus vore inte så dumt...

GUD VA SKÖNT ATT DET ÄR FREDAG!!!!

• Bisquit

Är det nån som kan på söndag förutom jag?

Annars får vi väl ta en vardag.
    jag har iofs semester v 27 och frammåt, men jag tror vi ska vara hemma mesta delen iallafall.

• Bisquit

Hi hi, ja det var jag i vit fleeace tröja. Vem var du?

Herregud jag var så trött igår att ögonen gick i kors....

Men det var jätteroligt och kallt!

• Bisquit

Ja kämpa på teza!!
    Har inte du eller gubben lastbilskort btw? Sambon söker folk på jobbet...

Vi kör på en vardagskväll, det låter bättre.

Idag fyller min gubben ( vi kallar honom bullen eftersom jag är kaka, he he ) år.
    Så det blir lite gottis idag så firar vi stort på lördagen istället.

Inte för att det är jämt men alla chanser till fest, hi hi....

Sen får ni ta och pallra er hem till oss, grannarna har grävt ur sin sjö så den är jättestor och fin nu. Men brygga, grillkåta, bastu och allt.
    Det skulle vara jätteroligt om vi kunde ta en middag där. Antingen med respektive eller så lämnar vi dom hemma. ( eller så tar vi med dom så kan vi använda karlarna till att servera, grilla och allmänt butlers jobb, he he )

• Bisquit

just det ja..

Pratade med Catarina och vi kom överrens om att det blir ivf på en gång. det funkar ju liksom inte med insem. Får ju bara äl på söndagar och när vi flyttade på äl dagen till en tisdag protesterade kroppen med att bestämt mensa en och en halvvecka för tidigt. På en söndag.. ( of course )

Så nu ska vi lämna alla blodprover ( igen ) och sen blir det nångång v 34-36...

Känns skrämmande ( igen ha ha ) men mer peppad den här gången. kanske har lite med anton att göra... ( min brorsson )
    Bebistarmen skrek verkligen till när jag fick hålla i honom...

*tittar ut genom fönstret*
    ÅH SOLEN!!!!

*känner mig lycklig och spontankramar hela tråden*

• Bisquit

Ute i buschen!!

I näshulta, ligger mot julitahållet.
    Vi känner ju inte heller så många. Eller ja, bullen känner massor av folk eftersom han jobbar som chef och spelar badminton med jämna mellanrum.

Jag känner bara ett fåtal, mest grannarna eftersom jag är där och rider. Bullen är lite mer social...

Kommer ju från el stockholmo egentligen. Detta är våran tredje sommar ( flyttade in juli 07 ) så vi räknas väl fortfarande som turister... Tredje generationen brukar bli accepterad har jag hört, haha.

Jag söker ju oxå nytt jobb, är så trött på att pendla. Fast frågan är ju om det är så smart att byta mitt i ivfen? Förmodligen inte...

Teza, väktare då? Där söker man alltid folk! Och det är inte speciellt svårt. Klarar jag det så.... Alla sommarfåglar som vi haft har blivit fasta sen. och även om du inte blir fast så kan man försörja sig på att ex lösa vakanser. Och det finns det alltid. Har en kille som är timanställd och han jobbar jämt. Får tom tacka nej eftersom man inte får jobba mer än ex antal dagar i månaden...

Perta, betyder det att vi ska kalla dig elof-leif nu?

jag kan alla dagar utom 16/6, sen är jag ledig dagen före midsommar. Men då ska vi bort. Sen jobbar jag veckan efter midsommar sen är det SEMESTER!! ( åh va jag längtar ) Och då kan jag alla dagar, typ.

• Bisquit

Hjälp, det är något som lyser på himlen!! VAD sjutton är det förnått??? *förvirrad smiley*

Annars inget nytt att rapportera.

Den 30 / 6 kan nog fungera, jag har semester då.. ( jag har redan skrivit det, eller hur?? )

Alzheimers....

• Bisquit

Va roligt!!

Jazz kan ju iofs vara kul att lyssna på, men kanske inte om vi ska prata med varann.
    Det akn vi göra en annan gång, när vi tröttnat på att prata... ( eehum?? )

Jag är ledig i morgon, ska bli så skönt. Just nu sitter jag på jobbet och försöker övertyga min hjärna att vi inte har semester än, en vecka kvar. Men den lyssnar liksom inte. Sitter bara och trallar glada sommarvisor och funderar på allt kul vi ska göra nästa vecka.

hallå, lägg v, vecka 27 var det!!
    *pratar med mig själv*

( ja jag är jätteövertrött. var ute på afterwork igår och när jag skulle ta 20:51 tåget hem så gick det inget 20:51 tåg. jag fick vänta tills 21:51. Kom hem 23:30, i säng 00 och sen upp kl 04:45 )

Vad säger du teza, ligger dom så efter i skåne att dom inte ens har internet? *svimmar av ren chock*

• Bisquit

Hi hi hi, teza du är så rolig!!

Jag tycker det låter som en bra idé med att boka bord! ( idag.. )

Midsommar var fin, mest soligt men lite regn på kvällen. Hade det jättetrevligt.

Tyvärr fick bullen nån slags maginfluensa på lördagskvällen så han var ute i buskarna hela natten...
    ( och jag efter och försöker trösta ) Så det blev inte så mycket sova.
    Så shit pommes va trött jag är idag.

Men det är ju bara 4 dagar kvar ( tjat tjat ) till semestern!

*längtar*

• Bisquit

Ha ha ha, jösses va trött jag är. Nästa måndag menar jag förstås... Jag läste i kalendern, men trots det var jag en vecka för tidig. Ha ha.

Nej, vi vet inte vad han råkade ut för. Drack inte ens nåt på lördagen..

Jag har namnsdag den 19 feb....

• Bisquit

JIPPIE!!! Va roligt, grattis marcus fru!!

Kan tänka mig att du inte kan sluta le.. ( ja det skulle väl vara när du hänger över toalettkanten då.. )

Vad sa den stolta pappan då?

Längat oxå till tisdagen, fast nu börjar jag bli nervös.... Tänk om niinte tycker om mig? ( omöjligt iofs men ändå.. Ha ha )

Trist att några missar, men så är det ju. Vi får ta det nästa gång.

Kramis bananis

• Bisquit

Hej och hå! Hur är det i värmen flickor? Själv håller jag på att längta ihjäl mig till i morgon. att tiden kan gå så sakta?
    men det är bra, för när jag väl får semester ( tjatig, jag? Vadå? ) så får den gärna sakta in ännu mer...

Sitter just nu och planerar lite nattridning i nästa vecka. Det är så jäkla mysigt! ( om man inte som jag grider ut i fyllan och villan och glömmer spänna sadelgjorden, ha ha )

Vad säger ni om att kanske boka bord redan nu? Det ska ju bli asabasa varmt nästa vecka och många har ju semester då, lönehelg.... osv.

Ta det säkra före?

kramis

• Bisquit

Ge mig ett S!
    Ge mig ett E!
    Ge mig ett M!
    Ge mig ett E!
    Ge mig ett S!
    Ge mig ett T!
    Ge mig ett E!
    Ge mig ett R!

Va blir det?!!

S E M E S T E R!!!!!

Wiiihoooo!!!!

*går ut och kramar solen*

• Bisquit

Akupunktur ( stavning?? ) UNDER TUNGAN???!!!! Jeeeezuus! *funderar allvarligt på att kastera bullen*

herregud va varmt det är!! Men jag ska inte klaga... Det är jäteskönt att kunna hinna med pauser lite då och då. Förut vart ju allt koncentrerat till helgerna. Kommer man hem halv sju-halv åtta hinner man inte med så mycket.

Var ute och red i gårkväll, var så mycket mygg och knott och sånt.. fy fan. var tvungen att bryta av en gren som jag sen fick svepa över hästen och mig under hela turen. Travade hem sista biten, för att inte bli uppätna.

Stina, jag har hört att ju mer illa man år destobättre. Så hoppas du mår riktigt riktigt illa...

Själv tål jag inte solen alls nästan. Har inga pigment så jag blir ju inte brun. Och då är det inte speciellt roligt att sola. är jätteblek, så ni för ha solbrillor på er, annars bländas ni nog av mig... Ha ha.

Nä nu ska jag googla på vad fan man gör när man fått in jättemyror i huset. Äckligt äckligt äckligt....

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3