• Bisquit

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Tjena snyggingar!

Va söta ni är som tänker på mig! *rörd*
    Ledsen att jag inte varit inne på ett tag men jag har varit väldigt låg nu ett bra tag. Fick min tredje superförkylning ( är fortfarande inte riktigt bra men jobbar ) och var hemma i två veckor.
    Läkarna hittade inget utan det är bara ett vanligt virus. Som man inte gör något åt. Men jag tyckte att det var mycket märkligt att varje gång i slutet av månaden bli förkyld. Men det tyckte dom bara var "otur".

Så jag hoppas att jag slipper det nu i slutet av den här månaden. Nu när jag varit hemma och sjukskriven.

Har uppdaterat mig litegrann och jag håller alla mina tunnar för dig teza!

Fick själv hem en massa papper på alla blodprover som ska tas. Har ju redan gjort det en gång, men dom tar väl om dom nu. Det var ju ett tag sen.

Just dt ja, måste komma ihåg att ringa chatarina..... Jag har fan alzheimers...

Fika låter jättetrevlig även om jag inte har en aning om vart något ligger.
    Ooooh i´m an alien i´m a legal alien i´m a stockholmare in eskilstunaaaaa.
    *sjunger*

• Bisquit

Tack marcus fru!
    Jag vill gärna ha lite guidning i stan!

Men när öppnar den här åbryggan då? Där verkar det ju vara jättemysigt att sitta.

Eller varför packar vi inte en varsin ( eller gemensam knytis ) picknickkorg och sätter oss "vart-vi-vill" på något mysigt ställe.

fast då måste vi ju ha tur med vädret. men någon fin park / ställe måste det ju finnas...

• Bisquit

Perta: Det beror ju helt på vad det är för häck... ( sorry att jag missat frågan förut, alzheimersen du vet... )

Är ledig hela nästa vecka, ska bli så skönt. Eller ja ledig och ledig... Har väl ett par hundra plantor att plantera om. Tänkte försöka starta upp ett hobbyföretag vid sidan om. Sen får vi se. I den bästa av världar blir jag världsberömd för mina grönsaksplantor och kan "jobba hemifrån". Men men...

Fan, måste ringa catarina idag. *sätter upp en stor lapp på datorn*

• Bisquit

tjingeling brudar!

Är tillbaks på jobbet från ledigheten.. ( buhu ) har planterat, grävt, ridit, tagit det lugnt, jagat kor på rymmen, ätit glass osv. Superskönt!

Teza: usch va tråkigt vännen... *kramis bananis*

Snälla, inte den 7/6, min mamma fyller år då och så ska jag hjälpa till på en tävling.Helgen efter fyller sambon år på. Men då är vi ju åtminstonde hemma i södermanland.....

• Bisquit

Oj höll på att glömma..... Jag har blivit faster! Till en supersöt liten Anton.

Om ni söker på pillanloveandy ( eller liknande ) så får ni se fina bilder.

( jag fattar att hon har blivit mamma, men att MIN lillebror har blivit pappa....? )
    Näää

I helgen ska vi försöka komma iväg till åbryggan. Ska ju bli kanonväder!
    Visst är den väl öppen nu? *googlar lite*

• Bisquit

Btw brudar.... Någon som har tips på en bra tandläkare?

Avskyr tandläkare över allt annat, men nu har jag inte varit hos tandis på flera år så det börjar väl bli dax innan tänderna ramlar ut eller nåt.

Någon som går till en snäll tandis so du kan rekomendera?

• Bisquit

Tack marcus fru! Och duktigt jobbat med listan.

Ang helg var det väl för att då har vi lite mer tid på oss, annars blir det kanske lite stressat att alla ska hem i god tid? Eller har jag fel kanske?

Jag kan den 14! 13 sådär, får besök av svärföräldrarna och då bör man väl vara lite social.

Vardagar är väl ok för mig, men jag kommer ju inte in till etunaförrän tidigast kl 18:00. ( om gud och sj vill )

Någon som har tittat på något 350årsfirande än?

Själv ska jag ev hjälpa till på lantbruketsdag, vår grannebondgård ska ställa ut. Och då ska jag få vara med och sälja mina grönsaksplantor. ( ekologiskt så klart! )
    Hoppas det är någon som vill ha dom, hi hi.

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3