• Anonym

Någon som förfalskat sina betyg?

Vad gjorde ni med betygen och hur gick det?

Har skickat in falska betyg till vhs och inser direkt nu att det inte kommer att gå...är så himla dum i huvudet och gråter för att polisen kommer att ta mig. Har en 2 åring hemma. Vad fan ska jag göra?

• Svar på tråden Någon som förfalskat sina betyg?
  • Anonym

Oj då, inte bra.... har du talat med någon?

• Anonym

Men kommer dom upptäcka att dom är falska då?

• Anonym

Hur allvarligt är ett sådant brott? Varför var du så desperat TS?

• Anonym

Har ångest över mitt liv av och till. Tänkte att det skulle bli en enkel lösning... Fanfanfan att man kan vara så patetisk. Vad blir följderna tror ni?

• Anonym
    Blyger skrev 2009-04-16 19:53:52 följande:
    Jadå....det gör dom garanterat!
    Beror väl på hur bra förfalskade dom är?
  • Anonym
    Anonym (ojdå) skrev 2009-04-16 20:02:49 följande:
    Jag tycker också att du ska försöka stoppa det, jag trodde att du redan var påkommen när jag läste först. Gör som de säger där uppe att du skickat in skämtkopior som du skull lura din kille med och ta tillbaka ansökan.
    Tror inte dom går på det faktiskt... Men om man kan ta tillbaka allt så är det ju fint men tror inte dom godtar att du skickar in äkta sen...
  • Anonym

Mailade ett desperat mail nu. Är så rädd att jag sitter och skakar. Klarar inte av poliser och vill inte ha en prick. Herregud vad jag är patetisk...

• Anonym
    fruis skrev 2009-04-16 20:09:04 följande:
    VHS= Verket för Högskoleservice. Det är myndigheten som bland annat sköter ansökningar till högskolor och universitet.
    Ok. Ja DOM upptäcker garanterat att dom är falska! Men har inte dom tillgång till allas betyg elektroniskt oxå?
Svar på tråden Någon som förfalskat sina betyg?