• lilla hej

Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)

Idag blev det ingen vägning för mig Mår uruselt med huvudvärk, värk i kroppen o halsont så jag har slappat på soffan, kommer fortsätta med det ikväll. Var också så taggad på att träna imorgon men får nog hoppa det

Älskade unge
  • lilla hej

Morötts- och gurkstavar är perfekt!
    Själv sitter jag o knaprar på dotterns majsbågar även om de kostar lite (Pointsmässigt alltså, men det är ytterst lite)
    Annars får du ge dig fan på att inte småtugga, när suget kommer så gör något annat så du glömmer att du är sugen.

Älskade unge
  • lilla hej

Eller spara så du kan äta något på kvällen typ en macka eller lite fil så är du inte hungrig eller gör en pointsfri soppa

Älskade unge
  • lilla hej

Tror det funkar lika bra med vanlig philadephia
    Sitter inte hemma så jag kan inte kolla.

Älskade unge
  • lilla hej

Vanlig philadelphia-ost 1 msk 1 points
    Philapelphia light 16 % 1 msk 0,5 points
    Philadelphia extra light 5 % 2 msk 0,5 points

Älskade unge
  • lilla hej

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg /Veckans:-0.2/Tot:-1.2/Nu 85.9/- Målvikt 70 kg

*Tudde: Startvikt: 81,9 kg / Veckans: -1,2 / Tot: -10,6 kg / Nu:71,2 / Målvikt 60 kg

*lilla hej:Startvikt 91 kg /Veckans: -1,6 kg/Tot: 14,2 kg/Nu: 76,8 kg-Målvikt 61 kg-

*blekinge: Startvikt 99 kg - Målvikt 79 kg

*Humlansbebis: Startvikt 71 kg /Veckans: -0,2kg /Tot: -1,7kg/Nu: 69,3kg/ Målvikt 62kg.

*Sudd: Startvikt 88,7 kg / Veckans: -0,9 / Tot: -6,1 / Nu: 82,6 / Målvikt 64 kg

*Skruttis1979:Start:71,4 kg/Veckans:-0,5 kg/Tot:-3,0 kg/Nu:68,4 kg/Mål:60 kg

*HKK: Startvikt 80,5kg/Veckans: -0,6kg/Tot: -1,9kg/Nu 78,6kg/Mål 70kg

*Johannaerika: Startvikt 72.3 kg /Mål 62kg

*Kopparkruka: Startvikt 87,1 kg / Målvikt 72 kg

*KEL08: Startvikt:78,1kg/ Tot:4,9kg/ Nu:73,7 / Målvikt: 58-60kg

*Området: Startvikt:81,3 kr/ Tot:4,8 kg/ Veckans: -0,6kg Nu:76,5 kg/ Målvikt: 60 kg

*SessanSessan: Startvikt:82,2 kg/ Målvikt: 61 kg

Älskade unge
  • lilla hej
    Sudd:
    Är också månadsmedlem men har inte fått det meddelandet, får alltid : Stanna upp o fundera på om du är nöjd med din viktnedgång, är det något jag kan ändra på osv.. oavsett om jag minskat 0,1 eller 1 kg
    Trodde först det berodde på att jag inte minskat så mycket men det står som sagt även om jag minskat mycket en vecka.

Tack, men det är 2 veckors nedgång. Vägde mig aldrig förra veckan då jag var helt slut efter första jobbdagen efter 1 års mammaledighet och dunderförkylning o halsont. Trodde på 2,0 men är nöjd ändå!

Området:
    Inga morötter o tugga på ?
    Jobbigt när man är så där godissugen o inte har frukt hemma.
    Går du till VV? Annars kan man köpa gott godis där. Brukar köpa både deras chips o choklad. Himmelriket när man har det hemma
    Älskade unge
  • lilla hej
    Skruttis1979:
    Har varit med sen i oktober så slår du ut det så har det gått ner men inte 1 kg i veckan kan jag tänka mig
    Känner mig duktig som gått ner så mycket! Och mer ska det bli
    Älskade unge
  • lilla hej
    red rose 06 skrev 2009-05-11 15:53:03 följande:
    hej, jag ska dit idag, för första gången, e så trött på att pröva alla olika dieter hit o dit, gi, pulver, svällta mm! så nu eller aldrig! hoppas detta funkar? går ni ner ngt??
     Började i oktober o har gått ner 14 kg sedan dess.
    Skärper man sig ordentligt hela tiden kan du nog gå ner 1 kg i veckan men jag har ju slarvat vissa veckor o över julen gick jag upp nästan 1 kg men det tillhör ovanligheter att jag gått upp. Vissa veckor har jag legat still eller bara gått ner 0,1-0,2.

Lycka till!
    Älskade unge
  • lilla hej

Hehe.. jag gick upp 27 kg under min graviditet men har nu nästan gått ner allt. har 0,8 kvar till inskrivningsvikten så egentligen har jag gått ner 26,2 (även om jag gick ner 12 kg 2 veckor efter jag fött

Älskade unge
Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)