• lilla hej

Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)

Humlansbebis:
    Men ofta klarar man en "frossardag" om man hållar sig de andra dagarna. Jag menar, man går ofta ner ändå. En trerätters behöver inte bli så fet, försök välja bra mat och sluta ät när du är sådär lagom mätt, fast jag vet att det är svårt när man är ute och äter. Njut av din kväll och jag hoppas du får det trevligt!
    Säger som Mathea, drick inte så mycket alkohol...
    Älskade unge
  • lilla hej
    Sudd:
    Såg inte förrän nu att du gått ner 3,3 första veckan! GRYMT!!!
    Grattis!
    Älskade unge
  • lilla hej

Det har varit en någorlunda helg
    Var hos kompisar igår så det blev grillat och lite vin. Blev ganska nyttigt ändå. I dag skulle vi haft kalas men dottern min kräkte{#lang_emotions_throwup} i natt så det blev inställt. Har alltså 2 tårtor i kylen jag inte vet vad jag ska göra med...
    Hur har det gått själv?

Älskade unge
  • lilla hej
    Villemol:
    Det är bara att ta nya tag! Det som behövs är att inte ge upp även om man fuskar någon dag så klarar man det galant!

Tudde:
    Grattis!
    Jag kämpar just nu med min 4 guldstjärna som legat nära lääänge. Haft typ 0,2 kvar till den ett par veckor men är 98 % säker att jag tar den ikväll på vägningen! Klart du tar både 10% och guldstjärna! Det ska regna guldstjärnor denna vecka
    Vad duktig du är med träningen. Jag har nog inte tränat på 2 veckor, hämtade syrran en kväll innan påsk sen var det stängt över påsk o sen blev jag förkyld så skulle egentligen tränat i slutet av förra veckan men mannen var på fotboll en kväll och sen i lördags orkade jag inte. Ingen bra ursäkt jag vet men i morgon kväll ska jag dit! Tränar också på Friskis. Gillar deras gympa

Skruttis 1979:

Välkommen!
    Jag gick också upp massor under graviditeten, närmare bestämt 27 kg. Gick ner 12-13 ganska fort men stod stilla länge sedan och börjarde på VV i oktober. De flesta veckorna har det gått bra men emellanåt står det stilla länge och man behöver lite nya tag. Har idag ca 2-3 kg kvar till inskrivningsvikten och sen har jag 15 kg till som jag vill bli av med.
    Älskade unge
  • lilla hej
    Skruttis 1979:
    Jag har måndagkvällar som vägdag. VV-vågen är den officiella men väger mig lite då och då hemma men har dålig koll under veckan exakt hur mycket jag gått ner då vågarna inte väger lika mycket.
    Älskade unge
  • lilla hej
    FruLidgren:
    Välkommen!
    Du klarar det denna gången!
    Det ska vi se till
    Älskade unge
  • lilla hej

Nu ska ju ut och rycka lite maskroser i det fina vädret. Nyss hemkommen från en kort och rask promenad{#lang_emotions_sunny}

Älskade unge
  • lilla hej

Hade hoppats på mer än 0,7 ner men är nöjd ändå

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg - Målvikt 70 kg -

*Tudde: Startvikt: 81,9 kg / Veckans: -0,1 / Tot:7,5 kg / Nu:74,3 / Målvikt 60 kg

*lilla hej: Startvikt 91 kg /Veckans: -0,7 kg /Tot: 12,5 kg /Nu: 78,5 kg - Målvikt 61 kg-

*blekinge: Startvikt 99 kg - Målvikt 79 kg

*Humlansbebis: Startvikt 71 kg - Målvikt 62

*Mathea: Startvikt 85 kg - Målvikt 65 kg

*Villemol : Startvikt 79 kg - målvikt 65

* Sudd: Startvikt 88,7 kg / Veckans: -3,3 / Tot: -3,3 / Nu: 85,4 / Målvikt 64 kg

* Skruttis1979: Startvikt 71,4 kg/ Målvikt: 60 kg/

Älskade unge
  • lilla hej
    johannaerika skrev 2009-04-23 09:18:22 följande:
    Hej! Får jag vara med? Lite sent ute eftersom ni kört ett bra tag - men jag måste peppas annars kommer det här aldrig gå för mig! Är det någon mer som ska eller som redan kör POWERSTART? tänkte börja med det, vet dock inte under hur många veckor? Tacksam för svar om jag kan hänga på! / Johanna
    Välkommen! Fick powerstart när jag började på VV men inte kört strikt Tror det håller på i 4 veckor.

Hur går det för er andra?
    Själv går det så där. Ätit lite onyttigt i början på veckan men blev lite kass i magen igår efter min loppas magsjuka så igår fick jag inte i mig mycket. Sen ska vi på en massa kalas i helgen om nu vi blir friska  i tid...
    Älskade unge
  • lilla hej
    Evangeline72:
    Grattis! 1 kg är inte fy skam! Keep up the good work!
    Älskade unge
Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)