Villemol:
Det är bara att ta nya tag! Det som behövs är att inte ge upp även om man fuskar någon dag så klarar man det galant!
Tudde:
Grattis!
Jag kämpar just nu med min 4 guldstjärna som legat nära lääänge. Haft typ 0,2 kvar till den ett par veckor men är 98 % säker att jag tar den ikväll på vägningen! Klart du tar både 10% och guldstjärna! Det ska regna guldstjärnor denna vecka
Vad duktig du är med träningen. Jag har nog inte tränat på 2 veckor, hämtade syrran en kväll innan påsk sen var det stängt över påsk o sen blev jag förkyld så skulle egentligen tränat i slutet av förra veckan men mannen var på fotboll en kväll och sen i lördags orkade jag inte. Ingen bra ursäkt jag vet
men i morgon kväll ska jag dit! Tränar också på Friskis. Gillar deras gympa
Skruttis 1979:
Välkommen!
Jag gick också upp massor under graviditeten, närmare bestämt 27 kg. Gick ner 12-13 ganska fort men stod stilla länge sedan och börjarde på VV i oktober. De flesta veckorna har det gått bra men emellanåt står det stilla länge och man behöver lite nya tag. Har idag ca 2-3 kg kvar till inskrivningsvikten och sen har jag 15 kg till som jag vill bli av med.