Inlägg från: Göteborgsbruden |Visa alla inlägg
  • Göteborgsbruden

sjukhus dieten!!!!

Får man fråga var ni köper nudlarna, Mr Lee alltså lr använder ni andra? Tänkte börja på lördag

(¯`°?.¸♥ Mamma till Freja ♥¸.?°´¯)
  • Göteborgsbruden
    M Y L F: Ah men det låter ju som en bra ide Ska testa med nudlar först iaf. Har inte sett några Mr Lee jag heller än så länge..
  • Göteborgsbruden
    M Y L F skrev 2009-04-16 10:25:33 följande:
    Ta inte för mycket nudlar. Då jag hade tjocka fullkorns nudlar så skulle jag bara ha tagit halva 300gr paketet. Jag försökte att smula ner nudlarna så att det skulle bli mer jämnt fördelat i soppan. I mitt fall blev det ju inte så lyckat då jag var tvungen och stå och peta ur nudlar. Så gör inte mitt misstag så blir det nog som det är tänkt.
    Ah tack så mycket för tipset
  • Göteborgsbruden

Nu har jag börjat men en fråga.. igen Hur mycket soppa äter ni per gång och hur ofta per dag?

• Göteborgsbruden
    TindraellerLeon skrev 2009-04-18 08:50:49 följande:
    jag äter när jag är hungrig men minst 3 ggr per dag. mina portioner är olika stora beroende på hur hungrig jag är.. lycka till..
    Ok, låter bra Tack så mkt!
  • Göteborgsbruden

Nästan 2 kg bort första dagen (1,9 kg ). Och soppan är ju skitgod!

Busbebis: Jag kör precis som det står. Bara soppa hade blivit lite enformigt för mej.

• Göteborgsbruden
    bakeacake skrev 2009-04-20 09:39:45 följande:
    uch vad jag har varit dålig i helgen, så imorgon är det bara att börja om igen!!men vågen stannae iaf idag på -2kg! men då har jg gått upp lite under helgen..Nu laddar vi om igen och kör på!
    Men 2 kg är ju jättebra, grattis
  • Göteborgsbruden
    TindraellerLeon skrev 2009-04-19 17:59:04 följande:
    första dagarna äter man jätte ofta sen blir det inte lika länge då äter man bara när man e hungrig o det kanske är frukost,lunch frukt o middag så har det blivit för mig nu.. jag kör precis som det står på pappret. jag har sista dagen i morgon men kör på en vecka till.. ja fyra minus. inte dåligt för att vara mig.. hoppas det går kanon för er andra.. kram
    Grattis till -4 kg!
  • Göteborgsbruden
    Busbebis: Precis, därför jag kör detta nu för jag känner att jag behöver en liten kickstart, vet precis hur man ska göra för att gå ner i vikt(har gått ner en heldel innan med rätt mat och motion) men nu på senaste har det gått utför och jag har ingen motivation. Hoppas detta ska ge mej en spark i baken Hittillis går det ju bra
    Mm ja nudlarna vart lite slemmiga för mej oxå men det går ju ner. Lycka till nu och hoppas du går ner!

Juliansmamma: Hihi ja kanske det
Svar på tråden sjukhus dieten!!!!