sjukhus dieten!!!!
Idag är jag inne på 4 dagen, mums för banan och mjölk som ska ätas då Har gått ner 4 kg hittills så man är ju glad
Tack Ah gött med sovmorgon, fick jag igår när tösen sov till 8.30 men idag var det vid 7 som vanligt
Ja det blev mycket sallad för min del oxå 2:a dagen.
Haha nä ärtor är inte min favvo heller Ja det känns jättebra att det går så bra och att man inte går hungrig lr så heller
Ah spännande då, kommer säkert gå toppen!
Inne på 6:e dagen nu, bara imorgon kvar.. ska bli lite gott att äta vanlig mat igen. Men ska köra 1 vecka till sen med början måndag lr torsdag nästa vecka. -5,4 kg hittills iaf.
Nu är jag iaf klar med dieten, hade egentligen idag kvar men känner att jag inte orkar mer då kroppen börjar ta lite stryk, man får ju inte direkt i sej alla näringsämnen och tillräckligt med kalorier. Men det gav mej motivationen tbx iaf Så nu kör jag det som jag gått ned mina andra 52 kg på från början, äta rätt och motion! Blev totalt -6,2 kg med dieten på 6 dagar och 3,5 cm runt midjan så jag är nöjd
Åt denna diet för en vecka sedan(var klar för 1 v sedan då alltså med min vecka) och en av er, minns ej namn tyvärr ville att jag skulle rappotera efter några dagar och säga hur det gick. Har gått upp 5 hg, allt sen igår typ då jag åt lite mycket grillat och godis Annars låg jag stadigt kvar på samma vikt de dagar jag åt som jag skulle.
6,2 kg på 6 dagar.