Jag hatar verkligen att suga kuk!
jag är som du.
vet inte vad som förändrats, för förut så tyckte jag mycket om det.
kanske är det så att jag inte älskar min sambo längre och därför äcklas vad vet jag. har inte känt efter.
jag är som du.
vet inte vad som förändrats, för förut så tyckte jag mycket om det.
kanske är det så att jag inte älskar min sambo längre och därför äcklas vad vet jag. har inte känt efter.
Klart att du inte måste suga kuk, och om du verkligen inte vill så ska du inte göra det, vare sig det är i duschen eller ej. Man ska inte begå övergrepp på sig själv.
Har du talat med sin man om detta, har svårt att tro att han kräver nåt sånt av dig om du verkligen inte vill.
Hade testat duschen om jag var du för det är faktiskt stor skillnad....
Men absolut ska du inte känna dig tvingad till det men du bör prata och förklara exakt hur du känner det för din partner....
Jag själv har inga problem med ev lukt och smak, men jag kan känna igen det där med smärta.
Får också ont i läppar, käkar och framförallt nacken (men har fibromyalgi så jag är extra känslig).
Jag kan också tycka att det är jobbigt pga av smärtan, så vissa ggr är det bara att glömma. Men man kan ju även varva själva suget med lite händer, och smeka lite för att inte anstränga käkar osv- Det är minst lika uppskattat vare sig jag suger hela tiden, eller om jag blandar in lite annat