• Anonym (räkollon)

Jag hatar verkligen att suga kuk!

Min sambo vill ofta att jag ska suga av honom och han kommer ofta med små pikar mm. Han klagar inte direkt, men jag känner en sorts ständig press. Problemet är att jag verkligen HATAR att suga snorre, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Jag kräver INTE att mina killar ska slicka mig. Jag bryr mig inte, för mig räcker det med sex utan oralsex inblandat. Jag skulle aldrig vilja gå ner på en tjej och kräver inte att själv bli slickad för jag vet ju själv hur hemskt JAG tycker att det är.

Anledningen är väl först och främst att jag inte gillar könslukt. Även om det är "rent kön" så känner jag ändå den där könslukten, och jag fixar det inte. Jag tål inte lukten. Jag har extremt bra luktsinne. Sedan så tycker jag att det är allmänt jobbigt. Man får ont i hela käften för man spänner läpparna mm.

Jag ställer upp ibland och håller god min för att han inte ska tycka att jag är en trist nucka, men jag vill ju egentligen inte. *suck*

MÅSTE man vara en prima kuksugerska för att klassas som "spännande och bra/rolig" flickvän. Är man en trist jävel annars? Är det fruktansvärt synd om män som inte får bli avsugna av sina flickvänner/fruar?

Ska man "ställa upp" fast man inte vill, bara för att ens partner ska vara nöjd?

Vad tycker ni om saken? Jag tycker detta är skitjobbigt.

• Svar på tråden Jag hatar verkligen att suga kuk!
  • Anonym (tips)

Säg att du enbart kan tänka dig att göra det i duschen därför att du tycker att det är äckligt att göra det om du inte vet/känner att han är ren och fräsch.

• Anonym (jordgubbe)

Har du provat glidmedel med smak?

• Anonym

jag är som du.
    vet inte vad som förändrats, för förut så tyckte jag mycket om det.
    kanske är det så att jag inte älskar min sambo längre och därför äcklas vad vet jag. har inte känt efter.

• Anonym

Klart att du inte måste suga kuk, och om du verkligen inte vill så ska du inte göra det, vare sig det är i duschen eller ej. Man ska inte begå övergrepp på sig själv.

• Anonym (låt bli)

Om du inte gillar det säg det! Och gör inget som du inte vill.

• Anonym

Har du talat med sin man om detta, har svårt att tro att han kräver nåt sånt av dig om du verkligen inte vill.

• Anonym (jag med)

Samma här. Min man klagar inte, men jag vet att han skulle vilja att jag gjorde det. Det har inget att göra med att jag inte älskar honom eller att jag tycker det luktar illa eller nåt sånt, jag tror mer att det har att göra med att jag känner mig fånig och uttittad på något sätt, som att jag leker porrfilm...

• Anonym (mmm)

Jag tror att du kan hitta män som respekterar att du inte tycker om att göra det. Min man tycker det är skönt, men det är inget som vi gör speciellt ofta och gör vi det gör vi det på mina villkor, att han ska vara nytvättad och jag sugen på det, annars tycker jag också att det är äckligt. Men han har aldrig tvingat mig eller tjatat om det, däremot tjatar han ibland om att få spruta i munnen (Säkert inslag från porrfilmer), men det tycker jag är jätteäckligt så det får han inte.

• Anonym

Hade testat duschen om jag var du för det är faktiskt stor skillnad....

Men absolut ska du inte känna dig tvingad till det men du bör prata och förklara exakt hur du känner det för din partner....

• Anonym

Jag själv har inga problem med ev lukt och smak, men jag kan känna igen det där med smärta.
    Får också ont i läppar, käkar och framförallt nacken (men har fibromyalgi så jag är extra känslig).

Jag kan också tycka att det är jobbigt pga av smärtan, så vissa ggr är det bara att glömma. Men man kan ju även varva själva suget med lite händer, och smeka lite för att inte anstränga käkar osv- Det är minst lika uppskattat vare sig jag suger hela tiden, eller om jag blandar in lite annat

Svar på tråden Jag hatar verkligen att suga kuk!