Jag hatar verkligen att suga kuk!
Min sambo vill ofta att jag ska suga av honom och han kommer ofta med små pikar mm. Han klagar inte direkt, men jag känner en sorts ständig press. Problemet är att jag verkligen HATAR att suga snorre, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Jag kräver INTE att mina killar ska slicka mig. Jag bryr mig inte, för mig räcker det med sex utan oralsex inblandat. Jag skulle aldrig vilja gå ner på en tjej och kräver inte att själv bli slickad för jag vet ju själv hur hemskt JAG tycker att det är.
Anledningen är väl först och främst att jag inte gillar könslukt. Även om det är "rent kön" så känner jag ändå den där könslukten, och jag fixar det inte. Jag tål inte lukten. Jag har extremt bra luktsinne. Sedan så tycker jag att det är allmänt jobbigt. Man får ont i hela käften för man spänner läpparna mm.
Jag ställer upp ibland och håller god min för att han inte ska tycka att jag är en trist nucka, men jag vill ju egentligen inte. *suck*
MÅSTE man vara en prima kuksugerska för att klassas som "spännande och bra/rolig" flickvän. Är man en trist jävel annars? Är det fruktansvärt synd om män som inte får bli avsugna av sina flickvänner/fruar?
Ska man "ställa upp" fast man inte vill, bara för att ens partner ska vara nöjd?
Vad tycker ni om saken? Jag tycker detta är skitjobbigt.