• hejpa

Någon mer som känner de dåliga samvetet??

vi var i en liknande situation. hade varit på sjukhus i 3v innan de kom, + 11dagar i en annan stad, så när vi äntligen fick komma till vårat hemsjukhus så ville jag bara hem. då hade jag ju inte varit hemma på en månad, och hade dessutom ett NYTT hem att komma hem till eftersom vi flyttade samma dag som vi kom tillbaka till stan, haha.
    visst hade man kanske litet dåligt samvete, men jag hade nog inte gjort annorlunda, jag hade mått ännu mer skit om jag blivit tvungen att bo på sjukhuset i 3 mån till. sen hade vi ju rätt nära också...
    men gud, vad jag hatade att vara där. jag ville bara åka hem så fort jag var på sjukhuset, det var nog mitt största problem. men kände att man borde vara där för sina barns skull, men ibland blev det bara för jobbigt att sitta utanför de där jävla kuvöserna :/

• hejpa

oj, jag trodde jag var den enda som inte "ville" vara där.
    vi fick också mkt kommentarer av sköterskorna om att vi var där för lite (var där hela dagarna) så till slut kändes det som att man bara åkte in för att de inte skulle klaga och inte alls för barnens skull :(

är också SÅ glad över att det där är över.
    om en månad ungefär så är det ett år sen vi fick komma hem, det känns som att det var hundra år sen :)

Svar på tråden Någon mer som känner de dåliga samvetet??