Preemie-hjärtat
Är det någon utav er som köpt ett Preemie-hjärta?
Jag har funderingar på att köpa ett. Vill bara veta om det är "seriös"?
Är det någon utav er som köpt ett Preemie-hjärta?
Jag har funderingar på att köpa ett. Vill bara veta om det är "seriös"?
har inte köpt själv, men mina pojkar fick ett varsitt av sin morbror. det verkar seriöst såvitt jag vet, man fick nån liten broschyr med o sådär.. :)
Jag har köpt, vet både sköterskor och andra föräldrar som köpt. Vad jag inte vet är om det _faktiskt_ är seriöst. Men jag väljer att tro och hoppas.
Tycker dom är helt underbara!
Vad är det för något, en pin?
Var finns dom att köpa?
Hejsan JessAnn!
Har inte hört om dett hjärta innan men gick in och kollade på hemsidan http://www.preemie-heart.eu/order_se.php och tyckte att det var en kanon ide. Ska avvakta lite och kolla vad som skrivs här.
Hoppas allt är bra med er alla. Här leker livet efter lite förkylningar.
Kram Malin
Double the joy skrev 2009-03-25 11:43:42 följande:
Jag fick et sådant hjärta av en vän, den är så fin och nu är min son 2½ och han säger att det är hans hjärta =) Jag bär den ofta, tycker den är fin och låter mig minnas..
jag har nästan glömt bort mina, ska nog ha dem någon dag och tänka tillbaks lite. det är ju exakt ett år sen som pojkarna låg inne på sjukhuset. man glömmer så lätt :)
Jag fick ett i alla hjärtansdags present, för mig är det en symbol för min lilla tjej och alla andra prematurer, sen om de är seriösa eller ej spelar inte så stor roll. Men man hoppas ju att de är seriösa.