söta sötnos;
Nej en sån här sak tycker jag inte barnen ska få styra över och på om de är djur svara jag; det vette 17!
Jag hade inte resonerat att min sambo kanske ska ha lite semester utan barn om det vore så att vi inte hade möjlighet ha dom mkt hemma ändå eftersom vi ofta kan bytas av hemma då jag jobbar kväll. Jag tycker att man ska försöka ha sina barn på sin semester så långt det är möjligt, är man två föräldrar som bor ihop är det ju för de flesta inte tal om att lämna bort ungarna på semestern.
Sol 01:
Min yngsta sons pappa har också valt att inte ha vår son och sina andra barn så många dagar av sin semester men jag ödslar ingen energi på vara irriterad på det, men jag har gjort tro mig.. Nu försöker jag se hans bra sidor, att han gör bra saker när barnen väl är där, skit samma han och hans sambo MÅSTE ha egentid utöver all annan egentid de har, att det MÅSTE göras saker inte barnen kan vara med på osv, han gör en himla massa kul när de väl är där och får vara bra så och min son älskar sin pappa och hans pappa älskar honom det tvivlar jag inte på, även om det inte riktigt innebär samma sak som det gör för mig osv.