Pladderbebisarna Del 7
lurk:
Är det en privatvisning ni ska på eller är det en "öppen" där man anmäler sig?! Vi har alltid haft flera par som gått på visningar när vi kikat....
lurk:
Är det en privatvisning ni ska på eller är det en "öppen" där man anmäler sig?! Vi har alltid haft flera par som gått på visningar när vi kikat....
Jag vet inte vad det är riktigt, kan inte sätta fingret på det men det är nåt som får mig att känna det som om anders ständigt är irriterad på mig ... som om jag alltid är i vägen. Ibland undrar jag om han älskar mig ... Jag önskar att han tog ett större ansvar än bara leka med Ellen, jag sköter alla kontakter, all matning osv. och det är ett jäkla jobb ... igår hade vi stor städning och det var jag som gjorde så gott som allting. På kvällen så hade jag så ont (har fortfarande jätte ont) i ryggen/höften/skrevet men han bryr sig knappt ... har inte sovit nåt vidare i natt utan haft så ont när jag vänt mig + att jag hör så vansinnigt tydligt hur han snarkar trots att jag har proppar i öronen. Jag vet inte vad jag ska göra åt allt?!
Nu ska jag ta å packa ihop oss för vi ska till hans föräldrar och tanken var att vi skulle åka 11 men A är ju inte ens vaken...
Nu ska vi snart åka till förlossningen och boka datum för snittet... Denna gången kommer jag hem med ett datum!!
BOKAT!!!! känns jätte bra att veta dag.... och förhoppningsvis är vi hemma till midsommar i år....
Fyyyyyy jag vägde mig hos bm igår 86.8 kg.... magen växer perfekt efter sin kruva och med ellen låg jag en bit över översta kurvan och denna gången strax över medel.. Ska bli intressant att jämföra vikt när bebisen kommit sen....