-
Jag vägde iofs in mig på 78 kg så jag har ju inte gått upp så himla mycket....angiee skrev 2009-04-17 12:57:16 följande:NO var inte ledsen Jag väge 100 KG på förlossningen!!!!!!! Då gick jag upp nästan 30 friska men det var surt att se de där siffirorna!
-
Om jag inte minns fel så hade jag 30 i v. 30+1...*fniss* tänk va olika det är....lurksmulan skrev 2009-04-17 13:08:40 följande:Jag vägde 114 kg på förlossningen när Laban föddes! Flodhäst!Nu ska vi titta på hus! Tjing!
Ni är verkligen inne på att jaga hus nu... himla roligt!! Hoppas att det går bra idag....
Honeyflowers skrev 2009-04-17 13:14:02 följande:no: misströsta inte,. jag vägde mig igår hos BM 85,7. på inskrivningen vägde jag 78,7 så eg. har ju varken du el jag gått upp särskilt mkt. Men ändå, man känner sig stor. SF-måttet var 27 cm v 29+0. Hur är ditt?
Ne det är väl inte så farligt egentligen, ser ju bara jäkligt illa ut på vågen -
Jag är 170 cm....
Sitter och funderar en del på detta med anders 10 pappa dagar där han får FP samtidigt som jag... undra om vi kan få dispans och extra dagar iom att Ellen inte kan sitta eller krypa.... -
Jag har som mål att komma ner till 65 kg.... Det känns som det skulle passa mig perfekt
Ja jag får nog ta och ringa dem....Det är nog inte en helt vanlig fråga!Honeyflowers skrev 2009-04-17 13:35:12 följande:no: oj, jag har ingen aning om det...du får nog höra med FK... -
Sa jag att vi var å vägde Ellen igår?! lilla lilla tjejen..... 7050 gr, 69,5 cm lång å 43cm i huvudomfång....Hoppas att vi kan få henne att öka i vikt med det extra näringstillskottet vi ska få...
-
HF:
Hon har ju kraftiga spänningar i kroppen som gör att det går åt mycket mer energi än för ett vanligt barn så hon skulle behöva äta massor mer men det går inte att få i henne mer....
Hanna:
Ellen har ingen kurva, hon har ett rakt streck i sin viktuppgång. Hon har stått i princip helt still sen i dec. och borde väga 1-1,5 kg mer än hon gör... Hon är 10 månader...
-
Hej hopp!
har en ny bild på magen i galleriet nu.... v. 31 -
oh va roligt.....hoppas det går bra!!zagolik skrev 2009-04-20 15:24:56 följande:Nu är vi med och budar Håll tummarna för oss!
-
Någn som vet hur man får en vaxduk slät?
-
hanna:
Ska testa med svag värme på järnet och en fuktig handduk.... har köpt en green gate kopia idag....