Pladderbebisarna Del 7
Härligt med gungställning! ska vi ha en ska det oxå vara en med sådana trästockar nu bor vi granne med lekplatsen men det kanske kan vara bra med gungor ändå...
*hohooo* *eko*
Här kommer första leenden nu för fullt så underbart!
M är fortfarande sjuk, sovit nästan hela dagen o nu sover han för natten stackars liten
Tänk vilken "ammare" man har blivit, skrattade åt mig själv när jag tog M i handen o gick med honom till sängen för nattning samtidigt som jag ammade Y
MF.... haha det SER inte bra ut här heller kan jag säga
Lurk... vad gullig du är, tack ja mer chans kan man inte ge det tror jag men jag gillar det med henne, trots att det gör ont... det känns OK, det gjorde det inte med M... han ville inte, jag ville inte, inget stämde... nu är det "bara" min kropp som inte stämmer men vi vill så att säga fått ut flytande mykostatin idag iaf så jag hoppas det hjälper....
Kick... Nä då är det kanske inte så mkt att göra, bara en trist period som förhoppningsvis är väldigt kort... trist!
Magda.... ser härligt ut
Nä nu ska jag dra en kam genom håret, slänga på concealer och ge mig ut på tomten
Jaz... men vad är det för skit du har dragit på dig
Heeeeeeeej tjejjer
Minns ni mig
Har bara läst senaste sidan (ska skumma bak lite snart)... men jag håller med Lättja! Trodde inte det skulle bli så lätt med 2 som det faktiskt är min snorpa är oxå världens lättaste (ÄN ) och det glider verkligen på hur bra som helst
Var ju livrädd för det där med att vara själv med barnen, natta själv, väcka själv, mata o laga o amma o allt bla bla... men det går hur bra som helst
Imorgon har vi 1 mån kontroll för snorpan, ska bli kul att se hur stor hon blivit för här händer det grejjer känns det som
Ohh för alla trädgårdsfanatiker här, jag har satt 2 urfina rosor och påbörat ett häcksättande har dessutom hittat massa äckliga mördagsniglar på tomten!!! så här blir det att inhandla salt o ta en mordrunda om dagen sen... Hur går det för er andra? thezz o ogräset??
thezz... jadu, Y har alltid sovit när jag nattat M... ibland inte men då tar jag med henne in i mjukliften bara o sätter nappen i mun hon har inte storkinkat iaf o OM hon skulle göra det så skulle jag nog följa Lurkis förslag, amma samtidigt
zago... grattis till fint UL