Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

lurksmulan skrev 2009-03-20 07:40:02 följande:
    Morron!Ja det känns jätteroligt med huset. Jag är helt i extas utan att ens ha sett det, väldigt typiskt mig. J är lite mer verklighetsbaserat försiktig.Men jag känner att det är ett hus i den storleken vi vill ha, i det område vi vill bo, och att vi har råd med de renoveringar som behövs göra. Inga frågetecken för min del. Stor hörntomt där jag kan få pyssla och ungarna springa av sig. Lekpark ca 3 meter därifrån, en jättestor lekpark ca 5 min bort.www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=timmermansstig...Den här bilden visar fel, det är inte huset med pricken på utan det på hörnan där det ser ut att stå ett badkar i trädgården .
    Bilden fungerar inte....

Iaf... håller med dig faktiskt, det är förutsättningarna som gör det inte hur det är just i nuläget Låter ju kanon faktiskt! Hoppas grymt för er skull nu o det verkar ju som att ni kan få flytta in snabbt med, kan ni komma ut ur ert nuvarande lika snabbt?

Nu somnade M, helt däckad sen magskitet imorse förmodligen ska passa på att ringa dagis o grundmåla hans säng nu då... *rusar*
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-20 07:53:43 följande:
    Hanna: Nä vad dumt. Jag provade länken själv. Kolla på hitta.se Timmermansstigen 64 om vill. Vi har ju tre månaders uppsägning men kan ha dubbla hyror i kanske två månader. Dessutom bor ju vi i de mest eftertraktade lägenheterna i det populäraste ormådt gällande hyresrätter, så det är inte omöjligt att någon kan flytta in tidigare. Ja det känns som om det kan finnas bra potential här, att vi inte bara ska titta på hur huset ser ut idag utan på hur det kan bli. Jag mailade mäklaren precis för att kolla om annonsen kommer ut på hemnet idag eller om han kan maila mig bilder. Är M dålig i magen? Usch vad jobbigt!

Säger bara jaaa till gavelläge! kanon att ni kan komma ut så fort då, det uppskattar säkert säljarna som verkar ha lite brått med *håller tummar o tår*

Jo jag ringde dagis o det har gått nåt magvirus där det sista så det måste vara det han fått... inga andra symptom än just jäääkla massa lättflytande diaréer men än är det inget mer som kommit här, men det började redan igårkväll med värsta äggfisarna sen vaknade han täckt av skit o bajjade 4ggr på toagolvet innan han kom in i duschen... urk

Lättja... ring din BM o be henne om att pilla lite... behövs ju ingen läkare till det o heller inget ul... *kram*

• Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-03-20 10:11:15 följande:
    Hanna: Dom får inte utan det är detta som är rutin här. Först ul och sen ev bedömning på spec. mödravård med kontroll och pillande...  Har inte ens mer tider nu hos mvc utan är förpassad till, ja vad fan jag nu ska ta vägen. *morrar*
    Du får väl pilla lite själv då
  • Hannnas

Magda & AE... uscha, det där lät inte alls skoj... KRYA på er

• Hannnas

lurk... ingen länk fungerar för mig

• Hannnas
    MagdaA skrev 2009-03-20 16:07:31 följande:
    lurkan: du brukar tipsa om en efterrätt med vaniljkesella, digistive och bär, hur gör man den?
    Tror lurkis har smulad digestiv i botten, sen vaniljkesellan o sen en bärröra ovanpå det märk tror

Nu är Måns säng målad första riktiga strykningen o den blir sååå fin bär iväg till Jysk i helgen nu för att handla madrass oxå, var rea fram till 22:e o det pissar iaf inte jag på
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-03-20 18:05:21 följande:
    Jag hoppas den här länken funkar!www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/384074Magda: Precis som Hanna säger; digestive i botten, sen bär och sist kesella. Men egentligen spelar inte ordningen någon större roll.Jag har badat med ungarna, är helt slut. Ikväll blir det Så ska det låta och troligtvis sängen ganska tidigt.
    haha vilka färgval

Ang badrummet ni ska göra, vad är det ni har tänkt göra? ska ni göra själva el leja bort? bara en tanke från en som bygger badrum just nu
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-20 18:13:32 följande:
    hej hej...
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-03-20 18:37:25 följande:
    hanna.....dricker Xide jasmine peach...lite söt, men den slinker nog ner....
    goooott... här är det blåbärste som gäller ikväll.. *trött*
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-03-20 18:51:09 följande:
    Jag vill supa mig full!
    hahahaaaa har aldrig varit med om tjurande
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7