-
Jo det förstod jag.... Min M går ju upp samtidigt men han blir tacksamt nog inte trött o grinig efter 2h vaken, det jag menade... trött tiiiiidigast vid halv11 här o ibland inte allsHoneyflowers skrev 2009-03-25 07:50:47 följande:hanna: jag menade att han hade ju varit vaken sen innan 05, o då varit vaken i 2 tim. när klockan var 07 då jag åkte till jobbet...då blir han bara trött o grinig, men det är ju för att han vaknar så tidigt....
-
Visst är det kul nä men allvarligt så är det iaf kul att det kommit så långt som till första färglagret, bredspacklingen o slipandet är fasen värst... *urk*... så ikväll ska det målas o sen ska jag gå igenom väggen med mer finspackel under soltimmarna imorgon o elektrikern ska dra in lite fler uttag i rummet... sen blir det mer slipande innan jag kan fortsätta måla o ev tapetsera hoppas rummet står klart innan nästa helg det är iaf målet...Jessica26 skrev 2009-03-25 07:54:17 följande:Någon som hört från Lättja???Hon var väl inte inne igår tror jag Hanna måla på bara vi håller också på för fullt ju...
-
Lättja... tror inte ett skit på att man får igång förlossningen på det plågsamma sättet... sätt dig i soffan o moffa choklad ist tycker jag, helt onödigt att trötta ut dig nu o ha ont *bannar lite*
-
Magda.... herregud, ajaj... fy sjuttan!
AE... jag litar inte på målare överlag perfektionist vet du
-
after eight skrev 2009-03-25 08:10:12 följande:Oj! Men inga kan väl så bra som målare? Det är ju det de gör hela dagarna. Du är ju bäst på något annat.
Borde vara sant... o de är helt klart snabbare än mig men resultatet ifrågasätter jag tyvärr ofta... sen är det dyyyrt o lejja in dem med, får räcka med de hantverkare vi har här nu, kommer ju ändå landa över 150' så jag får glatt spackla o måla själv
Angie... vad roligt!! GRATTIS när sätts bygget igång?
-
*dricker te i luuugn o ro*
-
ohh spännande ska bli jättekul att följa dettaangiee skrev 2009-03-25 09:21:17 följande:Hannah Så fort bygglovet är klart så ska slutgiltiga planlösningen bestämmas, vi håller nu på att ändra om lite på övervåningen Sen kommer grunden att sättas nu i april & allt markarbete börjas. Husleveransen beräknas till första veckan i augusti. Inflyttning första veckorna i december
Det är skiiitjobbigt att flytta i december MEN det är ändå en kanontid ska jag säga, man har massa belysning trots att man eg ingen har julbelsyningen hehe sen behöver man inte tänka på trädgården det första man gör utan man kan "komma in" några månader innan man ens tänker på den jätteskönt... sen börjar man bo de dyraste (kallaste) månaderna men det är bara bra för då vet man att klarar man det så blir det bara bara bättre sen frammåt vår o sommaren -
Angiee... ja en flytt är dyr oavsett årstid, men uppvärmningen är ju alltid lite dyrare vintertid... så som du säger, sug åt er av alla små bäckar så kommer det gå galant!
Glöm inte att det är Våffeldagen idag tjejjer
Nä nu drar jag in till stan, ska kolla tapeter (badrum, vardagsrum uppe o Ms rum) köpa mer schellack, upp till jobbet o fixa min föräldraledighet, UL och lunch på stan o ja *svett* handla till våfflor såklart!
Kram på er o ha en bra dag
-
Gokväll tjejjer, värst vad lugnt det varit här idag då
ULet gick finfint, det är ingen stor tjej jag har i magen... vägde uppskattat 2430g idag (-10%) men stoor o fin moderkaka o hon ligger lååångt ner med huvudet som jag tänkte o känner...
Magda.. hahaha japp o jag har fortfarande full trädgårdsplanering i skallen MEN man måste inte genomföra det direkt... o framförallt måste man inte klippa gräs o sånt pyssel som krävs om man flyttar in sommartid
-
Jo det finns det nog, men jag vet inte exakt vart den gränsen går... detta var en bit inom de ramarna enl honom iaf...lurksmulan skrev 2009-03-25 21:15:47 följande:Hanna: Finns det någon gräns för avvikelse innan något "görs"? Själv har jag mått dåligt igen under dagen, givetvis, bara för att jag sa som jag gjorde i morse.Jag tror att mycket handlar om att jag är så jäkla slutkörd. Helt nere i skorna efter den här hösten och vintern. Och till slut orkar jag inte stå emot liksom.Jag hoppas verkligen att jag får ladda batterierna under semestern.
Uscha, låter inte kul att vara så nere hoppas verkligen du får ladda batterierna när ni är iväg, gud så skönt det låter!