Pladderbebisarna Del 7
lurksmulan skrev 2009-03-20 07:40:02 följande:
Morron!Ja det känns jätteroligt med huset. Jag är helt i extas utan att ens ha sett det, väldigt typiskt mig. J är lite mer verklighetsbaserat försiktig.Men jag känner att det är ett hus i den storleken vi vill ha, i det område vi vill bo, och att vi har råd med de renoveringar som behövs göra. Inga frågetecken för min del. Stor hörntomt där jag kan få pyssla och ungarna springa av sig. Lekpark ca 3 meter därifrån, en jättestor lekpark ca 5 min bort.www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=timmermansstig...Den här bilden visar fel, det är inte huset med pricken på utan det på hörnan där det ser ut att stå ett badkar i trädgården .Iaf... håller med dig faktiskt, det är förutsättningarna som gör det inte hur det är just i nuläget Låter ju kanon faktiskt! Hoppas grymt för er skull nu o det verkar ju som att ni kan få flytta in snabbt med, kan ni komma ut ur ert nuvarande lika snabbt?
Nu somnade M, helt däckad sen magskitet imorse förmodligen ska passa på att ringa dagis o grundmåla hans säng nu då... *rusar*