Pladderbebisarna Del 7
Lättja.... mm jag tackar guuud för dagis här... fattar inte hur det skulle gått till annars... Hejjar på dig nu iaf..
Lättja.... mm jag tackar guuud för dagis här... fattar inte hur det skulle gått till annars... Hejjar på dig nu iaf..
Thezz... marinera köttet i tid o använd en syra som bryter ner proteinerna så får du det jättemört... vill man göra det snabbt använder man kiwi men det går bra med någon vinäger du gillar i marinaden
Gott med klipp o färgning! Ska jag boka tid till i början av april så fort jag kan prata i telefon o boka
Zago... uscha för illamåendet, tyckte jag var värst denna gången just för att man hade en liten med sig hela tiden, fy fasen för att kräkas när sonen stod brevid o ville "vara med" mitt illamående var tyvärr än mer långdraget denna gång, kanske inte vad du vill höra MEN det går över!! o man fixar det! *pepp*
thezz... låter som vi har nästan samma dagistider?? när hämtar o lämnar du?
Morron
Lurk... spännande med huset o härligt att ha både insats o pengar till badrummet, det gör ju jättemkt!! Badrum är ju aaaasdyrt med (svettas som en gnu här över vårt)...
Jaz... stackars M