Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

lurksmulan skrev 2009-04-24 13:45:31 följande:
    Hanna: Nej så ofta har jag aldrig fått gå! Nu har jag 1,5 månad till nästa besök, vilket är väldigt långt iofs. Egentligen var förra besöket mitt sista, det är bara korttidsterapi som erbjuds via vc. Max 10 besök, vilket jag har överskridit. Men jag har fått gå mer eftersom jag dels hade akuta problem och dels mycket problem bakåt. Det som känns synd är att det är min uppväxt som gjort att jag mår som jag gör idag. Många förstår nog inte hur lätt det är att påverka barnen genom uppväxten, min mamma skulle aldrig kunna hantera det om hon fick veta sanningen bakom hur jag mår. Nu har jag iaf legat i sängen och klappat diverse katter en stund och snart kommer J hem, vi ska åka  till banken och sälja fonder så att vi har kontantinsatsen på  huset i nästa vecka.
    Du kan inte få remiss till psyk? (avskyr ordet eg) men regelbundenhet o ofta är ju viktigt tror jag...

MM man påverkar nog barnen mer än man faktiskt önskar t o m...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-04-24 18:48:15 följande:
    Hanna:Ne de e klart ;) Vi köpte det ju! haha.
    haha ja det är ju klart *blåst*

FAN vad jag är trött på att ha så ONT överallt hela tiden stöööööööööööön

hmm nu låter jag som Lättja gjorde {#lang_emotions_undecided}{#lang_emotions_tongue_out}
  • Hannnas

Fy fan så besviken jag är, tänker inte ens säga godmorgon för det

Inatt fick jag så rejäla SD att jag faktiskt var övertygad om att nåt var på G.. men nu är allt väck, nada NOLL!! så jäkla less!!! hade många hårda regelbundna SD igårkväll (inget i ryggen dock) o nattens SD var mer som de på förlossningen så att säga hiskeligt onda... Jäkla förvärkar förmodligen!! fy fan!!

*spyr*kräks*fräser*surar*

***glider tillbaks till mitt svarta hål***

Lurk... via psykak kan du gå för att få en remiss till ett "bättre" ställe just för att kunna få KBT iaf varje vecka... skönt att höra att du hade en trevlig kväll!

• Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-25 08:18:23 följande:
    Hanna: Vad trist att det har avtagit igen! Hon kommer säkert idag ändå!Nu måste väl Thezz ha fått iaf?!Ny dag, nya tag! Sovit okej i natt (lite jobbigt igår en stund, vaknade flera gånger och det var lite jobbigt) och idag blir det full fart. Laban ska på kalas på lekslottet och dessutom är det jättefint väder så vi hittar förhoppningsvis på något roligt även efter.
    Tror inte ens hon kommer i helgen faktiskt *suck*

T var inne i en annan tråd sent igårkväll o då var det hyffsat lugnt, hoppas oxå det dragit igång över natten nu! Så man har nåt att glädjas över iaf...

Ha en fin dag Lurkis, o skönt att L får leka av sig på slottet idag då kanske han är gladare sen

Kramis

Nu ska jag ut o fixa på tomten...
  • Hannnas

Morron

Enl rUL 40+3 idag, samma dag som M födde

Enl mens, och andra UL 40+4 idag...

INGA känningar öht så det blir nog ingen bebis, en gigantisk FIS kanske???

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-26 06:57:05 följande:
    Morron,idag skulle jag bara knna sätta mig rakt upp o ner och stortjura hela dagen
    Näää är du här med Hur mår du, el idiotfråga av mig.. hur går det o vad händer snarare???
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-26 07:00:23 följande:
    inte ett jädra smack... en värk var 15-20 minut i natt. blödit llite till så man nästan hoppades men nej...jag tror inte de kommer kunna hända mer...
    jameeeeeeeeeeeeeen vad segt!!

Kan du inte åka in o be dem ta hinnorna (tror det föreslagits ovan)??? vad säger de på fl??

Här händer iaf INGET... oxå skitkul kan jag säga...
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-26 07:08:02 följande:
    allvarligt funderar på o ringa o gnälla på dem..det värsta är ju att de står i min journal att man inte ska göra ngt innan jag är ur latensfasen för att undvika föörra gången... men n skiter jaag i det..men om jag förhoppningsvis är kvar på tre cm, är de inte tidigt att taa hinnorna? eller ska man behöva stå ut en vecka till med ineffektiva värkar...till råga på det börjar snutta bli förkyld också...
    har faktiskt ingen koll på hur tidigt man kan ta dem men man borde ju kunna ta dem nu tycker jag... mina gick ju av sig själva när jag var 5cm öppen, gick ner till 4cm då o sen öppnades jag till 10 på några minuter bara...

Själv ska jag ringa min läkare imorgon o be honom "pilla" lite tror jag...
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-26 07:17:19 följande:
    ok, men du verkar ju ha en normal kropp som fattar hur man gör...tycker du ska begära att bli pillad på!jag har ju bm i morrn, men fan ja vill inte ha de så här längre...
    Normal?? haha visst inget som denna dam har verkat fatta isf

Nä nu har jag ont av att ligga här, får ta mig upp, hoppas resten av familjen vaknar snart bara för jag är rastlös... tror man kanske ska ta sig iväg på en tipsprommis el nåt idag

Lycka till T, tänker iaf massor på dig, kramis
  • Hannnas

Hoppas gode gud man kan få sig en svepning... svårt att tro det bara, brukar vara svårt att övertyga folk här.. hmm annars får man väl läsa på o göra det själv närå hehe

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7