Inlägg från: lurksmulan
|
-
-
Men om du röstar på söndag behöver du inte röstkortet utan bara legitimation.jazzy skrev 2009-06-05 12:03:15 följande:vattenflaska till sommaren...för sent , redan slängt röstkortet....
Jag står närmast miljöpartiet enligt testet. Kanske ska rösta på de då. Eller blankt. -
Ha ha ha, du trodde att du skulle slippa undan va?!jazzy skrev 2009-06-05 13:59:58 följande:åh vad synd att man inte behöver ha röstkortet
Thezz: Precis som LaG säger kan det även vara tårkanalerna. Laban hade ju mycket problem med det och fick ju öppna ena tårkanalen under narkos till slut. -
angiee: Usch vad jobbigt att åka dit och se henne så där. Men jag vet att hon verkligen kommer uppskatta det när hon mår bättre. Det är i såna här lägen man märker vilka som är ens riktiga vänner och inte.
-
Thezz: Hur vill Lovisa bli nattad då? För det finns väl något sätt som hon faktiskt föredrar?
Jag hänger inte med, var det två utomstående barn som klängde på er hela tiden?
Dessutom förstår jag att du blir sur om inte personalen sagt något tidigare om de där 6 veckorna!
JUSTer: Du har en mycket bra poäng där.
Nu sover Polly med kortare hostattacker och Laban ligger i sin säng och tittar på någon sopig film om en valppatrull i alaska. Jag läste på baksidan och det innehåller visst både rappande hundar och slädtävlingar. Jesus.
Nu är han hungrig också säger han. Suck. På riktigt, suck. -
Thezz: Nej men jag tänkte om det finns något sätt som hon föredrar att somna på, men som ni kanske inte gillar egentligen. Typ i soffan eller nåt. Jag tänkte att det kanske kan vara värt det för husfridens skull och sen rätta till det igen när ni båda är hemma.
Jag är vaken och sur. Laban kommer ju in till oss nästan varje natt och på helgmorgnarna vaknar han ofta runt 6 och sen ligger han och sparkas och snurrar och pratar och härjar för att väcka alla andra så att han får gå upp. Så mitt humör är verkligen i botten just nu trots att jag varit vaken en timme.
Polly är jättelätt att lägga igen. Hon hade en period när vi fick sitta inne hos henne, men nu dricker hon sin välling i sängen och sen sjunger vi 3 valfria sånger och sen säger vi att hon ska sova och att vi går ut och sen går vi och hon sover.
Hon vaknade av världens hostattack i natt, stackaren. Jag trodde hon skulle kräkas. -
Vi har varit iväg en sväng för att köpa ett spel till Laban, och Polly fick en Pippi-peruk. Hon älskar den och har haft den nonstop sen dess. Vi har varit iväg och tittat på en barnshow här i närheten och då hade hon den också.
Jag tog kort på henne förut, ska försöka få in det sen.
Nu har det börjat regna så vi är hemma för att dricka lite kaffe och låta barnen varva ner lite. Det vore bra om Polly kunde sova, hon har bara sovit typ 10 minuter i bilen idag.
-
-
Jag sitter och väntar på landskampen!Hannnas skrev 2009-06-06 19:26:03 följande:Bara jag som är övergiven iväll
Vi har haft en jobbig dag, Laban har varit på ett uselt och väldigt bråkigt humör hela dagen. Och Polly har trillat ner från en stol rakt i elementet med huvudet före. Sen trillade hon ner från sin matstol och slog i bakhuvudet. Efter det sa hon att hon har ont i huvudet, och det kan man ju förstå.
Nu sover iaf båda barnen och lugnet lägger sig. -
Jag skulle rösta men jag hade tappat bort mitt röstkort så jag visste inte var jag skulle rösta någonstans! Väldigt snopet måste jag säga!
Vi har haft en jobbig helg, Laban har varit i toppform igen. Det har flugit saker och skrikits mer eller mindre oavbrutet känns det som.