Pladderbebisarna Del 7
Magda: Inte ett dugg, bara jätteskönt. Mitt var inte så slitet, däremot tappade jag endel av amningen plus att jag var allmänt less...
Snö: Sedan är det viktigt att barnen ser vuxna som läser
Magda: Inte ett dugg, bara jätteskönt. Mitt var inte så slitet, däremot tappade jag endel av amningen plus att jag var allmänt less...
Snö: Sedan är det viktigt att barnen ser vuxna som läser
Va? Kostar det att sätta in födelseannons? Här är det gratis i alla tidningar
Thezz: Eftersom ni upplever det som onormalt och att det är jobbigt tycker jag att ni ska höra med BVC om ni kan få tala med deras barnpsykolog, de brukar komma med bra tips.
Just nu strular Seth lite vid läggningen, det innebär för oss enbart att han har svårt att somna själv och vi får sitta med honom. Ibland är det lite tjafs och tar ganska lång tid, kring en timme är inte ovanligt. Men han är inte sur eller så, mer att han vill kliva upp och göra annat.
Glömde skriva, vi ger S välling i soffan, han sitter alltid i vår famn då. Efter det borstar vi tänderna och går till sängen. Försöker alltid stoppa om honom, säga godnatt och sedan gå ut men som sagt funkar det inte så bra just nu.
Hanna - Märker ingen skillnad om vi lägger honom 19 eller 20...
Hanna: Hoppas det! Så länge han inte springer och petar på June får man väl vara nöjd också
Miss: Vi bytte strax innan 1,5 för att han klättrade ur och höll på att slå sig gul och blå, och eventuellt bryta nacken. Annars hade vi haft kvar den till minst 2 år, tycker det är bra med spjälsäng.
Goddagens!
Sluttampen på uppsatsen här, ska lämna in den på torsdag, nervös så att jag kunde smälla av men det ska nog gå vägen!
I helgen har vi varit på riktig skattjakt, rensat och grejjat på vinden hemma hos min pappa och även i ett förråd från farmor och farfar, så nu har vi hittat häftiga sängbord, stringhyllor och annat roligt. Dessutom massor med duplo till Seth, så han är i himlen
Lurkan: Gratis är gott!
Härligt med promenad, ska också ta mig en om en stund.