Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

numberone skrev 2009-03-17 10:37:45 följande:
    Har en bild i galleriet under sytt på Ellens nya säng som skall piffas till REJÄLT !!!
    Jättefin

Jag har precis börjat slipa på Ms säng... usch så trist det är med förarbetet...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    numberone skrev 2009-03-17 10:42:29 följande:
    Ja det är mycket jobb.... tänkte bara slipa liiiite och sen använda mig av en fäst/häftgrund för det är så dum lack på denna ...kommer inte gå att slipa igenom...
    ahaaa hur fungerar sån fäst/häftgrund? tell me?

Min säng är ju en furusäng, antikbetsad o ja, den lacken är inte heller kul...
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-03-17 10:54:15 följande:
    Skulle ha börjat å fixa med Jordans säng med .... mamma skulle ju skrapa den nu när det blev varmare ute ... men nu har hon gått å blivit påkörd =( Så armen är lite trasig =(
    Meen stackars mamsen

Hmm måla kakel? kan man måla vilket kakel som helst? har ju dansk sjösten uppe o jag gillar inte färgerna...
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-03-17 11:07:57 följande:
    Ni som ska måla sängen vit, vilken färg kommer ni välja?
    Har köpt en antikvit... ljusaste tonen åt grå hållet..
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-03-17 11:40:42 följande:
    Hanna:Märke?Fick tips om en färg som hette Lady i märket Jotun som skulle vara snygg å bra till den stilen...
    köpt o blandat på caparol har målat mina stolar i den färgen... kanonnöjd! lättmålad, bubblar inte, lagom matthet o fin ton... jättenöjd!
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-03-17 11:47:18 följande:
    Låter som helt perfekt det ju! =)Får gå in på färghandeln å få lite tips när de närmar sig .. vill ju få den klar ;)Inga nya bilder från hemmet?
    nä tror jag inte, la in några i galleriet förra veckan men inte så mkt nytt... känns inte som det händer så mkt hemma... badrummet är i för mkt fokus...
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-03-17 12:10:30 följande:
    Hanna:Ah just det. Väntar på bilder därifrån med =) Oh, önskar jag hade ett hus å renovera oxå!
    Roligt men dyrt är det så det tar ju sin lilla tid... har ju bara bott här i 4 mån så man får väl inte ha för höga krav kanske glad att badrummet blir klart innan april iaf... o Måns rum.... sen får man ta en sak i taget, vi kommer ju inte ha några pengar direkt sen när jag går på FP... blä!
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-03-17 12:26:11 följande:
    Hanna:Ne men visst är det så! Man får ta lite i taget. Så gör vi med ... fast det är en lägenhet =) Nu ska vi ev. byta bil, å det kostar ju en del det med. Suck.Man är inte direkt rik på halv sjukpenning heller =(
    huga ja bil är alltid en förlustaffär hur man än vrider o vänder på det... o rik blir man inte på SP heller som du säger, särkskilt inte halv...

Men ärligt, hur kul är det att göra allt på en gång... man får se det så för det är ju så
  • Hannnas

Angiee... ohh spännande!! Håller verkligen tummar o tår! Jättenyf på ebjudandet o vilket hus ni har på lut?? Klart ni får lånet!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7