Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Jaz... nä alla fixerar sig ju inte o särskilt inte om man fött tidigare som regel fixeras de ju antingen senare el inte alls med "nästa" barn... därav farhågorna

Lurk... nää behöver inte betyda nåt men det är klart större "risk" att hon kommer snart än att hon är fixerad i flera veckor nu...

Roligt att det känns bra med huset ska bli spännande att se bilder sen o höra om visningen

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-09 17:16:39 följande:
    hanna...jag tror iaf att hon kommer innan BF....
    Jo jag börjar själv tro det nu... önskar bara att hon väntar till 19 iaf...
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-09 17:28:11 följande:
    hihi..jo jo!! bäst att ha mobilen laddad...
    haha herregud kanske ska fixa till en sms-grupp

tack för sms idag förresten! kunde inte svara just då
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-09 17:35:45 följande:
    Ikväll blir det nog ost o lite krovar till middag.. o lite KF
    gooooooott avis
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-09 17:40:28 följande:
    vi tar igen det i sommar Dubbelt upp...
    Ser jag fram emot

ajaj kan inte sätta samman benen längre *gnäll*.. sorry, jag är lite ynklig just nu...
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-09 17:56:26 följande:
    Heja Ylva heja...
    blääääääääää
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-09 19:09:14 följande:
    Hej igen...Damen sover, karln grillar hamburgare och jag softar lite . Med lite alvedon i kroppen har damen ikväll varit relativt pigg, så blir intr. och se hur hon är i morrn. Slog mig ju att det är åttonde dagen efter sprutan idag.. kan ju vara så enkelt förhoppningsvis..Snö; Glad påsk på er också! Du vad har du för kamera, var det en nikon?Hanna, *grymt*, vem var det som förespråkade vårt avtal här...
    duuu din skruttis jag förespråkar det än o hoppas gudars att hon håller sig inne tills avtalet löper ut

Ahh sprutan ja! Hoppas det är så enkelt som du säger, vet du hur länge febern brukar hålla i sig? inga mässlingprickar el så?
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-09 19:15:18 följande:
    Ingen aning hur länge och inga prickar... Dock är hon ju ganska rosslig och slemmig också och det lär ju inte komma fr sprutan precis. Hon tillomed fick upp både galla och slem imorse...Jag tror iaf att du får före mig, ska ju snart iaf slänge mig i soffan och njuta av att få några svaga knappt kännsbara sd iaf
    Kom på... min svägerskas son.. han hade feber i nästan 1 mån från start och fick mässlingprickarna i slutet någongång av den perioden... hade även magsjuka mitt i allt...

Allt efter den där sprutan...

haha "njuta" du är tokig du vill ha ut honom nu va
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-09 19:21:35 följande:
    Hanna, inte innan måndag, men sen så går det så bra så... Fast som sagt, det blir inte före bf
    Hoppas han kikar ut på tisdag då *hejja*
  • Hannnas

Morron tjejjer

Kikar in en snabbis bara mina båda pojkar sover ÄN sen vi flyttade upp M sover han minst 1h längre (hittills iaf) sen har han iof vaknat mitt i natten o varit törstig på vatten just men det hoppas jag är tillfälligt o det fina vädret bara... iaf har han ju fått vatten o sen bara somnat om

Ingen bebis idag Angiee men nästa söndag går jag gladeligen med på känns URK att föda barn o komma hem o inte få vara ifred nämligen, snickarn har denna veckan kvar på badrummet...

Hade däremot förvärkar igårkväll, 4st tydliga men sen inga mer *pust* o inget inatt o inget mer än iaf så peppar peppar att hon håller sig kvar till BF, 9dgr kvar

Lurk... surt med huset, men sånt är det ju.. man är sällan ensam på täppan o ofta vill säljarna ha mer än utg.budet ändå.. tror jag iaf.. dåligt av mäklaren att inte säga detta bara då han självklart vet det tycker jag. Hoppas iaf NI får det!! ska bli spännande! FÅR ni det mitt under min förlossning el nåt måste du messa mig

Vi monterade en grill igårkväll... shit vad vuxenpoäng man samlar in nuförtiden så nu kan ni komma o grilla här i sommar Jaz om den inte ramlar ihop haha för det tog A nästan 3h att få ihop eländet

Ha en fin dag o fortsättning på påsken tjejjer

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7