Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

MagdaA skrev 2009-04-05 20:30:47 följande:
    Hanna: det är 70% choklad i, nougat och dajm på toppen mmmmm! luktar ljuuuvligt
    jamen sluuuta nu DHL!!!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

thezz... nää ska han försvinna helt 2 1/2 v??? uscha

Magda... gott kan bara bli gott

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-05 20:52:22 följande:
    Jo så är det, min ångestfaktor är ganska hög när det komme rpå tal. Har mått skitdåligt över det... men men vad göra..
    Förstår dig faktiskt! Jag hade oxå haft ångest o varit urförbannad o less o allt möjligt, men som du säger, vad ska man göra! o du kommer klara det finfint! kommer han bara i tid så hinner han ju vara hemma första  veckorna iaf...
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-05 20:59:59 följande:
    Ja huga vad jag mått dåligt.... men jag tror m in mor komme rha semester då också. Dagtid går det väl an, men kvälls- och nattetid kommer det bli vidrigt nu när lovisa sover extremt dåligt... så det är ju då man behöver avlastning..Jo de tio pappadagarna kommer väl kanske hinnas med... Och man kan ju hoppas, har haft tre ordentliga sammandragningar idag. Alltid något
    Nätterna ja, fyyyy men du kommer klara det o har din mams sem då så kanske hon kan sova hos dig någon natt...

Prata inte om SD.. har haft grymma sådana idag beror nog iof på att vi för omväxlingsskull "fått till det" idag men det har ilat isat o hållt på rejääält där nere idag ihop med många hårda o onda SD...
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-05 21:16:18 följande:
    fasen hanna, du kommer springa förbi... fasen vad vi knäpper här.... händer inte ett skit förutom att man blir stelare i kroppen..
    Närå kommer jag INTE göra... 23:e har jag ju sagt o 19 kan jag gå med på... men inte innan...

Loggar ur för natten... kramisar
  • Hannnas

morron

• Hannnas
    2007 skrev 2009-04-06 10:24:15 följande:
    Hanna: Trodde nästan att ni åkt till förlossningen då du inte varit inne på morgonen. Men inte riktigt ännu, eller???
    Galen el inte än! nej nej neeej
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-04-06 10:45:59 följande:
    Pirrig idag =) Ska gå över till banken å boka ett möte med vår "banktant" idag för att få ett nytt lånelöfte .... åh. Vi vill verkligen ha huset!
    Spännande o jag undrar samma som Thezz??

C... jo det hoppas jag verkligen, men det tror jag faktiskt, tror hon kommer rätt punktligt ändå
  • Hannnas

ÄCKELVARNING

Alltså, pinigt men men, det är ju ni ... jag har varit "hård" hela gravven precis som förra... minns att jag blev "softare" innan förlossningen sist men jag minns inte hur tätt inpå? Minns ni andra hur det var för ER?

Sorry frågan

• Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-04-06 11:14:30 följande:
    Hanna: Kvällen innan Max föddes
    OJ

Är riktigt risig i magen o jag har inte ätit nåt konstigt alls.. jaja jag minns inte hur det var sist bara ATT det var så, inte hur tätt inpå det var så
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7