Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladderbebisarna Del 7

Oj här händer grejjer när man är borta o tapetserar...

Nästan klar förresten, lyckades felskära på 2 av mönsterpassningarna så det fattades 2cm o FAN att jag fick beställa en rulle till för 2 vårder är det som är kvar, el rättare sagt 1 och 10cm jaja... men skitsnyggt blir det iaf

Spring.. KUL att se dig! Ledsamt att höra vilka karlskitar du har i ditt liv bara förstår att du inte vill lägga energi på dem utan kärlek på barnen ist!! *kram* roligt att höra att Daniel mår bra o jobbigt att bara träffa C varannan vecka...

Jessica... Grattis till fint UL sa ju det .. vart utanför Lund bor ni? *nyf*

Lurk... välkommen hem!! Jobbigt med Ls humör o berätta mer om otäcka poolincidenten Nåt brun då?

Jaz..

AE... ska kolla bloggen...

Har GRYM mensvärk nu hade jag inte någongång med M... skitkonstigt! samma typ av mensvärk jag har vid mens, mao i skinkorna (knas va)

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    after eight skrev 2009-04-08 15:48:46 följande:
    GLAD PÅSK alla! Nu packar jag ihop för helgen. Kanske kikar in från svärmors dator i helgen, men det är inte säkert. Kram!
    Påsk påsk på er hela familjen
  • Hannnas

Jaz... första natten utan Måns va? Hoppas det går bra o synd att inte Jullis är väck med

Lurk... fy fasen så läskigt särskilt med magläget! uscha... hur reagerade ni alla sen? Polly? Laban? Du?

• Hannnas

Magda...tack  jepp övriga väggar vita i grunden... ska få till bokstäver, siffror, myror o annat på de väggarna sen i mån av tid Mattan i rummet går i samma gröna som är i tapeten och sen ska jag hitta några passande lampor o gardin med... även vaxduk på hans ritbord...

Fler bilder på rummet kommer senare när sängen är inne...

Spring.. shit, säg inte så, INTE fortare denna tjejja är mindre än M, enl UL iaf o tack tack för lycka till

• Hannnas
    Springflowers skrev 2009-04-08 21:33:30 följande:
    Hanna... Jag gillade tapeterna i Måns rum. Häftiga!De brukar ju säga att 2a förlossningen brukar gå fortare, men jag kommer inte ihåg hur din 1a förlossning gick. Den kanske redan gick snabbt??
    Tack

Jo de brukar säga det... Måns förlossning gick fort tycker iaf jag.. vattenavgång 16 o fullt öppen 1615 o sen ute 1645... så fort för att vara första tycker jag...

Nu natten här.. kramisar
  • Hannnas

Morron tjejjer

Här väntar en dag full med ärenden, ska åka o köpa  babyskyddet o få det installerat i bilen.. ska handla en tapetrulle till (en satans vård som fattas ju ), babyvakt måste jag ha med så det blir väl en philips (billigare på claes o än på bayproffsen så det blir lite turer)... sen till BM, lunch på stan o sen storhandla *pust*

Jess... ahh simrishamn, jättefint o mysigt där ju vi brukar åka till ösertlen på somrarna, As familj har ett av husen i knäbäck KUL med trappan, bild krävs vet du va

Snö.. tack lööööööööööööv it faktiskt lätt mönsterpass ändå har inte så svårt med sånt o det är kantikant så smidigt som sjuttan tycker jag...

Thezz... krya på lafamilia!

Nu drar jag, ha en fin dag alla o ni som försvinner för helgen GLAD PÅSK på er

• Hannnas

Äntligen hemma o HELT slut..

Blev ett maxicosi babyskydd med bas... köpt en babyvakt, bidde en topcom ist för en philips, en ny tapetrulle och storhandling.. OCH BM-besök..

Vet ni... lilltjejjen är fixerad!!! Måns fixerade ju sig bara några dagar innan förlossningen så OM det är som sist är hon ute inom 1v *hoppas gud jag har fel*

• Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-09 16:31:29 följande:
    nää nu blev det fel, ruckbar var hon veckan innan hon föddes...sorry!!!
    Ja ärligt trodde jag inte Y skulle fixera sig förrän preciis innan förlossningen faktiskt, iom att M var så sen... så det skrämmer mig lite...
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-09 16:34:52 följande:
    Måns var heller aldrig fixerad....tror inte H var det heller.... Men ut kom dom iaf!!
    de har en tendens att tillslut göra det

Min "farhåga" är att Ylva är på G tidigare än jag önskar iom att hon är fixerad nu... o jag hoppas jag har fel för snickaren är inte klar med badrummet än utan behöver nästa vecka med o KUL att komma hem från förlossningen med snickis här... not
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7