-
o våra skitbra rutiner är sen sommartiden åt h**e o inte vaknar han senare för att han somnar senare heller... suckjazzy skrev 2009-04-03 19:44:03 följande:vi ska precis börja lägga... svårt att gå in när det är fint ute...
-
Kväller
APtrött nu efter en heldag på ikea, tacksamt nog utan M:et iat om man får säga så... o en heel del fattigare men det ska bli härligt att få ordning hans rum snart... planen är att min pappa får göra sista vitfärgsstrykningen på måndag på dagen (när A jobbar) o sen slänger jag upp tapeten på tisdag när M:et är på dagis... sen gör jag o A iordning rummet med alla grejjer på onsdag kväll o så får han flytta in på skärtorsdagen
Snö... söööt J
Lättja... vilken liiiten fis har ni inga namn alls ni lutar åt eller väger emellan?? o hur känns det med 2 helt plötsligt *hilfe*
-
Lättja... skönt att det känns bra hittills iaf ... o du, hur känns kroppen din efter denna förlossningen? Hur mår DU?
-
Kick... lustigt, Elis är ett namn även jag fastnat för av någon anledning jättefint är det!
-
SÅ ... en liten söndagsutflykt som slutade i en sommargrupp i teak med 6 stolar
*nöjd*fattig*
-
Thezz... Jaz... den grupp vi köpte ligger på blocket (via butiken) http://www.blocket.se/vi/20846028.htm?ca=16_s vi köpte den med 6 stolar (ist för 4 som i reklamen) och en stor sidhängd parasoll i grönt till... gick på 7100:-
Thezz... klart man kan ha samma andranamn på båda tycker iaf jag
-
Thezz... ja priset var kanon! fanns bara några få grupper oxå... Tror märket är Harbo och parasollet är detta http://www.harbo.se/product.php?type=173&pid=1545&mid=160&gid=0&cat=176&parents=0,184&lang=1
Butterflie bord är det såklart (mitt krav) och jag tycker faktiskt det är superfint irl stolsdynorna hade jag eg velat ha gröna men det var bruna som ingick i priset och gick tyvärr inte att förhandla om, men det kan man ju köpa andra ett annat år med tanke på det braiga priset
-
Ja jag gillade parasollet! Tanken är att vi ska ha en markis på den sidan huset eg men detta får duga så länge, vi ska ju bygga ut denna uteplatsen nästa sommar o så får vi ta en sak i taget...Thezzizen skrev 2009-04-05 20:04:23 följande:Hanna, mina föräldrar har sådant parasoll, kanon! Dynor kan man ju passa på att handla sedan på hösten isåf när det reas för fullt, om man vill byta..Vad ska Y heta i andranamn?
Jadu, Ingeborg ska hon heta men sen vet vi inte om hon ska ha nåt mer namn el vilket... -
skallagrimssonMrsMurphy skrev 2009-04-05 20:09:56 följande:Jaaa ni, vi9 tycker verkligen att det är skitsvårt detta med namn... Men han känns som en klockren kille, framtida NHL proffs eller skogshuggare! Vi gillar ju dessa äldre "gubb" namn som ska vara kort och inga möjligheter till smaknamn. Dvsinte Nils för det blir Nisse, Karl blir Kalle etc... Strypa dom möjligheterna. Vi är inne på Egil men folk verkar ju aldrig ha hört det tidigare.
-
haha ja man är ju inte helt lost (ibland förundras man )MrsMurphy skrev 2009-04-05 20:21:13 följande:Precis! Ett namn med anor! Dock inte där vi fått det ifrån... Skitjobbigt med namn när man jobbat så rackrns många år i bokhandel för man förknippar ju varenda j****a namn med nån författare.
Tycker det är ett fint namn, o du ALLA namn går att förknippa med någon el något... känn bara namnet o se på er fina son o försök skita i allt som förknippas om det går...
Magda... skicka hit kladdkakan bums! ALLT tack ... o glassen med...