• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

nej, jag har bestämt mig, för första gången i mitt liv kommer jag inte rösta...

3 barnsmamma
  • jazzy

hahha.. bara min måns som bara säger pappa åt allt...

nä han säger äta oxå...

3 barnsmamma
  • jazzy

måns har aldrig krånglat vid läggdags, men har har ju haft en period då han vaknat på natten...nu funkar det jättebra...är oxå lite bortskämd

3 barnsmamma
  • jazzy
    Thezzizen skrev 2009-06-05 20:05:50 följande:
    Vad läser ni för sagor?  vart klämmer ni in vällingen om ni har ngn
    vi läser alfons, Max..
    välling dricker han i sängen...efter tandborstning ....
    3 barnsmamma
  • jazzy

Hanna...fy för A att överge dig för nåt såå in i bengen skit sak som fotboll......

3 barnsmamma
  • jazzy

hahha..jag har oxå röstat, fast jag inte ville...

3 barnsmamma
  • jazzy

vi har suttit i simhallen nästan hela dagen...men kul var det. Speciellt när vi kom hem & tränaren ringade & sa att min väska+ skötväska var kvar i  hallen...

3 barnsmamma
  • jazzy

Måns är redan klippt ett par gånger...tyvärr är jag inte alls förtjust i långhåriga pojkar...*sorry mina vänner*

hanna...sååå söt liten Y

3 barnsmamma
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-06-08 21:21:26 följande:
    Det var sånt vi hade. Vi har varit på föräldrainfo på Pollys nya avdelning. Som tur var dubbelkollade jag tiden, det var nämligen en timme tidigare än vad jag trodde! Nu sitter jag här och fryser faktiskt, det är så ruggigt ute att det blir det även inne. J och alla barn sover redan, jag väntar på att broccoligratängen till morgondagens matlådor ska bli färdig, sen blir det nog sängen för mig också.jazzy: Jag instämmer till viss del, jag tycker inte om när pojkar har så långt hår att de ser ut som flickor. Varför kan jag inte riktigt motivera, mer än att jag inte tycker det är snyggt. Nu hade ju Laban väldigt långt hår som yngre, men det var bara långt där bak av någon anledning, och så otroligt lockigt att det inte såg långt ut.
    det är skillnad på att ha lite lockar i nacken...Men alla killar jag mött har haft så "fult" långt, oskött hår...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-06-08 21:40:44 följande:
    Jag tycker alla långhåriga småkillar ser ut som Carolas son av någon anledning.
    haha...kan inte annat att hålla med...Fram med saxen!!!
    3 barnsmamma
  • jazzy

Hej hej...

idag har vi haft skolavslutning...fcik ett jättefint armband+ halsband från SNÖ

I morrn blir det läkaren, sen Pop rean....tänkte köpa en jacka åt Måns....

3 barnsmamma
  • jazzy
    Thezzizen skrev 2009-06-10 18:59:00 följande:
    Kväller...Nu är karln hemma mkt tidigare än beräknat. Så lagom tiil läggning..Jaz, vilken färg ska ni ha.?Potträning ja, vi ska nog också köra lite i sommar. Lovisa vill ju helst inte sitta pottan när man erbjuder, men ibland går det men det hände ringet då. Sen är hon en väldans skvättare när hon kissar. Är era också så?
    en marinblå...   tänke köpa jeans oxå om dom jag vill ha är på rean
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7