• jazzy

Pladderbebisarna Del 7

MagdaA skrev 2009-05-16 10:14:35 följande:
    godagens! jobbat å nu väntar bak och städ inför makens kalas i kväll. mår sådär mysko idag ocks, knas.nån som har tips på vad man gör åt ENORMT irriterande och DRYGA praktikanter?
    Gödselstacken??? {#lang_emotions_wink}
    3 barnsmamma
  • jazzy

God kväll...

Nån som kan reka en bra plattång??? Vill ha en bra + att den är smal...

3 barnsmamma
  • jazzy
    MagdaA skrev 2009-05-17 21:15:01 följande:
    Sitter med mensvärk nu Dessutom glömt mina värktabletter på jobbet. Men, min underbara man var snäll och åkte för att hämta dom Tröstshoppade en ny sportbh id, var ju tvungen att inviga den så jag och Elza har varit ute på joggingrunda i kväll. Så himla härligt. 12 grader, kvällssol och spegelblankt på sjön. Luktar vååår här på landet (grannen kör skit )Hanna: jovisst, spännande, men ack så opassande. Han tänka igenom det MASSOR igår och idag, å ja, vi är HELT säkra på att syskon måste vänta. Det skulle inte funka nu, att vara gravid alltså. Vi suger på våran Alex-karamell så länge.Kickan: otacksamt må hända, men man ska ju trots allt må bra med sig själv och göra det för sin egen skull, inte nån annans.jazzy: Jag har en GA.MA, tycker den är bra. köpt hos frisör. 
    oki, min mamma hade en sån.. vad kostade din??
    3 barnsmamma
  • jazzy

Hej hej...

Läget här då???

Jag har legat däckad av 40 gr feber i ett dygn...

Hanna...var är du?????

3 barnsmamma
  • jazzy

PÅ dagis sover måns mellan 1 h-1,5h. vi ger välling i sängen, sen somnar han oftast inom 10 min. vid 19.30 läggas han. Igår blev det lite senare vid 20. Då hade han sovit middag i 2,5 h. Nu har ju inte måns småsyskon, kanske det som gör det svårt? (bara en tanke)

3 barnsmamma
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-05-21 14:17:10 följande:
    Åh vilken irriterande huvudvärk! Morr! Prick på 4:e timmen börjar det göra ont igen. Nu har jag smörjt in nacken för jag tror att värken kommer från nacken och ryggen. Dessutom har jag sovit en stund med Polly, men det är så trist för jag känner mig mest vimmelkantig nu. jazzy: Usch för så hög feber! Vad är fel?Thezz: Antingen dricker Polly välling i soffan eller i sängen, det beror lite på när hon säger till att hon vill ha den. Sen går vi med henne till sängen, sjunger ett par sånger och så får hon lägga sig. När J lägger henne säger han bara godnatt och går ut, men det funkar inte när jag lägger henne. Då får jag sitta med henne tills hon somnar, vilket tar ca 10 minuter.
    ingen aning,började med huvudvärk, dan efter kom febern. Har ju haft ont i halsen ett tag, ca 2 v. Febern bort med oont i kroppen, o mellan skulderbladen, o halsen igen.... skumt!!! Svinsjukan kanske....
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-21 19:20:29 följande:
    Jaz... men vad är det för skit du har dragit på dig
    ja du säg det...har skitont i halsen igen...blääää
    ska ta lite värkisar & krypa ner brevid måns...

Snart dags för semester ju..jippie!!!!! Hanna, here we come!!!!!!
    3 barnsmamma
  • jazzy

Morrn morrn...

Vi är lediga idag, klämdag ju...härligt med såna avtal!!!

3 barnsmamma
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-05-22 10:30:32 följande:
    MissF: Laban började inte sova i spjälis förrän han var 1,5 år. Sen sov han där till han var nästan 2,5 år! Polly fick stor säng för ett par månader sen, hon var väl 1,5 år ungefär.snö: Vad jobbigt. Sover han för länge på dagarna? För jag tycker det är helt okej att sitta med på kvällen, men aldrig mer än 30 minuter på sin höjd. jazzy: Härligt med ledighet! Mår du bättre idag?
    nja..vet inte hur jag mår. Går på värktabletter..men är trött o slö...

Hur mår ni då??
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Thezzizen skrev 2009-05-22 18:58:32 följande:
    hej tjejer....igår gick nattningen ganska bra, tid tog det men det var lugnt och stilla iaf och det känns mer värt än tid. nu läggs hon avR och ville själv ner i sängen ikväll.... kors i taket..Pratade ordentligt om detta på bvc idag och vi ska prova lite själva nu annars har vi två alternativ att ta hjälp ifrån, men det känns bättre iaf.  Annars var vi ju där för att väga noel och han gick det ju inge nöd på precis. +400 gram på en vecka så käk får han iaf och jag känner ju att jag har ganska mkt mat också..Annars har vi varit hos min mormor idag så hon har fått träffa noel för första gången  och har ganska nyligen kommit hem, ska slänga iordning lite käk när hon somnat bara.  Hoppas bara natten blir llugn sen, noel var superorolig inatt så jag har inbte sovit mkt.jaz; kryat på dig?Miss; vi har inte bytt än, men är på gång snart, så fort vi har fått bra rutiner här hemma...
    jo tack, bättre är det. Ingen feber men känns som om jag har stans träningsvärk i hela kroppen, lite yr men men..
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7