Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

Henke kommer vilken sekund som helst sen ska vi kolla på lägenheten....ska bli intressant att se hur Emil orkar med...han ska ivanliga fall lägga sig om en halvtimme och då ska vi vara där...så det är en cykeltur som gäller för då håller han sig vaken får jag hoppas på!

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091102♥
  • zagolik

Morrn!!

Åhhhhh,lägenheten var helt otroligt underbar alltså! Jag vill flytta in där nu!!! Sååååå fräsch och helt perfekt för oss! Rummen för barnen är lite små men äsch,det är en bagatell Man såg havet jätte bra från vårt sovrum och från ballkongen. Ljuvligt! Tänk att varje morgon titta ut mot havet såååå nära.

2 badrum med dusch i båda varav ett är perfekt med en bänk där skötbord och annat kan vara och tvättmaskin/torktumlare. Inget som var fel på lägenheten förutom dom 2 små rummen men som sagt det gör inget alls.

Så nu har vi tackat ja och tackar nu de andra 2 nej före oss så är den vår eller att dom inte av någon anledning får skriva kontrakt eller att dom kanske fått annat erbjudande. Inflyttningen hade varit perfekt med. 1 september. Man har tills på tisdag att bestämma sig så då får vi veta vem som fick den och blir det inte vi då får vi även veta hur lång tid den som fick den stod i kön för att få plats nr 1. Det är intressant när det blir en lägenhet ledig igen där för då kommer vi absolut söka om inte vi hittat nåt annat såklart

Det skulle komma 2 och kolla på lägenheten efter oss igår kväll...så det var ju inte bra men dom kanske bara är nyfikna.

• zagolik
    Gizmo 75 skrev 2009-06-03 19:15:54 följande:
    Datahackern Nora!!!!
  • zagolik

Min måste med aktiveras!! Vi har varit iväg hela veckan på nåt och även idag. Det är en teater som ska komma till öppna förskolan så det ska vi kolla på. Igår var vi iväg och åkte strandtåget halva dan. Superkul!

• zagolik

AE & Lurk. Tack!! Hade känts ännu bättre om vi var 2:a men jag vet sånna som har varit nr 4 och fått lägenheter så det finns en chans. Tyvärr finns inga bilder men får vi den ska jag fota massor

Kul med hatparad ja...vad blev det för hatt till I då?

• zagolik

Bra no! Iof tycker jag att Anders borde fatta det själv utan att du ska tvinga han!

• zagolik
    Hannnas skrev 2009-06-04 09:32:32 följande:
    o preciiis när jag läser det här inlägget sjunger signatur melodin till Fifi i bakgrunden
    här med
  • zagolik

Nu ska vi cykla iväg till teatern. Ha en fin dag alla!!

• zagolik

Heeeej!

Såååå trött...sovit 3 timmar i natt och ingen sömn nu på dan då Emil vägrar sova.

Fattar inte vad det är med han....inatt så skrek han om jag gick ifrån han så jag fick ligga och försöka sova på hans soffa som är stenhård. Så kl 4 somnade jag äntligen i min egen säng Sen upp igen kl 7 så han var pigg igen. Tänkte om det är att han har ont i munnen av tänder men han vägrar låta mig se efter. Så jag är ingen rolig mamma idag...vi har inte varit ute och jag orkar inte det heller!

Hanna:
     Superfint badrum!!! Gillade att allt verkligen gick i samma stil! Toppennice ju! Så kul att få se bilder! Har du ingen mer bild på Y så man kan få se?

• zagolik

Föressten...på Onsdag får vi veta om lägenheten blir vår! Imorgon är sista dan att svara ja eller nej! Vi hoppas än fast chansen inte är såååå värst stor men hört många nu som fåttt lägenhet där och varit på 4:jde plats Så det ger ju hopp!

• zagolik
    Hannnas skrev 2009-06-08 14:43:20 följande:
    Lurk... tack ja jag älskar den klänningen, hittade den på lindex tidigt i vintras o den var ett sånt "bara måste ha" Förstår att du drog dig för att klippa L, har ju sett bilder du visat! o som du säger så blir de ju sällan som första gången så att säga... *förtränger den vetskapen*zago... tack räckte det inte med 3 bilder på donnan ska faktiskt göra en liten ansträngning o få lite mer o bättre bilder, har några på mobilen men ska först luska ut hur de ska komma från mobilen till datorn hmm skattepengarna ja... om man inte deklarerat via nätet (hade ju massa extra skitpapper denna gång) när får man dem då? o SÄG nu inte i höst el nåt
    Nu såg jag bilderna...läste om badrummet innan och missade läsa sidan där barnen var på bild!!! Såååååå fina! Underbar bild där hon ligger med armarna sådär....Emil låg alltid så! Måns är ju för härlig! Vilket hår! Kan undra om min son får nåt hår alls...han är alldeles kal!

Jag fattade inte heller det där med bilder från mobil till datan men jag fick tydligen med en sladd att andvända då....sen kom det upp automatiskt vad man skulle göra...som vanligt när det är överföring från kamera till data...så det var inte svårt....kolla efter en sån sladd
  • zagolik

Någon av er som har nåt gott recept på glutenfritt som man kan bjuda på till fika??

Ska ha en me&i visning här nästa vecka och det kommer 2 som ska äta det. Men dom sa det inte var så noga men man vill ju ha nåt till dom! Så jag tar emot tips och recept med glädje

• zagolik

Ska till MVC nu på morgonen och sen ska jag ha ett me&i party! Så lilleman ska lämnas hos sin farmor strax. Jag fick sova till halv 6 i morses ilf....bättre än endast 3 timmar!

Åh,1 dag kvar sen så får vi veta!!!

Ha en bra dag alla!!!

• zagolik
    numberone skrev 2009-06-09 17:22:56 följande:
    hihi här bor man ju nästan granne med gekås/ullared!!!! har 20 minuter att åka så imorn blir det en runda....
    Och jag 30

Bra vi har det
  • zagolik

Magda. Nej...det kommer jag inte ha tid med! Jätte trist men med 2 små finns ingen tid till det känner jag redan nu...Går det bra med bokningarna inför hösten??

• zagolik

pirrigt som tusan!! Imorgon bitti får vi veta om vi får lägenheten!! Hoppas dom andra 2 före oss tackat nej! Nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagen. Ska vara barnvakt åt Emils kusin på 2,5 år. Hon är jätte snäll så det blir nog inte jobbigt alls. Men man behöver ladda ändå...allt kan hända och då behöver man vara på allerten!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7