Hannnas skrev 2009-06-08 14:43:20 följande:
Lurk... tack ja jag älskar den klänningen, hittade den på lindex tidigt i vintras o den var ett sånt "bara måste ha" Förstår att du drog dig för att klippa L, har ju sett bilder du visat! o som du säger så blir de ju sällan som första gången så att säga... *förtränger den vetskapen*zago... tack räckte det inte med 3 bilder på donnan ska faktiskt göra en liten ansträngning o få lite mer o bättre bilder, har några på mobilen men ska först luska ut hur de ska komma från mobilen till datorn hmm skattepengarna ja... om man inte deklarerat via nätet (hade ju massa extra skitpapper denna gång) när får man dem då? o SÄG nu inte i höst el nåt
Nu såg jag bilderna...läste om badrummet innan och missade läsa sidan där barnen var på bild!!! Såååååå fina! Underbar bild där hon ligger med armarna sådär....Emil låg alltid så!
Måns är ju för härlig! Vilket hår! Kan undra om min son får nåt hår alls...han är alldeles kal!
Jag fattade inte heller det där med bilder från mobil till datan men jag fick tydligen med en sladd att andvända då....sen kom det upp automatiskt vad man skulle göra...som vanligt när det är överföring från kamera till data...så det var inte svårt....kolla efter en sån sladd