Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

angiee skrev 2009-04-24 09:12:48 följande:
    Man ska ju inte leva över sina tillgångar men i vårt fall är ju det huset vi bygger DYRT! Inte så dyrt för att vara i Stockholm, men dyrt för oss.Vi har resonerat som så att vi kommer aldrig igen stöta på samma "chans" i samma område till samma pris. Det kommer vara lite småtufft men det GÅR!Hoppas det löser sig för er
    Helt sant!!! Man känner ju själv vad man fixar. Vi har ju våran lägenhet som vi nästan byter mot den nya isåfall kan man säg. Vi flyttar över lån osv.

Det är höga priser här men inte osm hos er givetvis...men här är poppis och vid havet är det ju ännu dyrare. Så man får utgå från läget med.

Man får ta chansen och det är toppen att ni fick en sån chans!!!

Tack...vi hoppas med det verkligen...och det gör det på nåt sätt! Kram!!
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-24 09:40:26 följande:
    Men du, det är väl lugnt iom att ni inte ska flytta innan dec heller massor med tid att förbereda o sälja lyan... ni behöver ju inte lägga ut den innan sept
    Jo,det är väl ganska lungt...

vet inte om jag nämnt det men våra grannar ovanpå här i huset har med en trea som vår och ska sälja den snart....vet inte när bara. Dom bygger hus och sdär dom bygger är redan ett hus uppe och deras är på gång sa dom bara inget mer...så man vill ju sälja när det bara finns vår.

IOF ÄR VÅR TOPPENNICE så det ska väl inte vara problem
    Hannnas skrev 2009-04-24 09:41:51 följande:
    Jättespännande TUR att man har detta att följa, era husplaner! Hade gått åt annars trött på detta nu, o ändå har jag inte väntat mer än någon dag än för jag har verkligen inte velat ha innan denna veckans slut så... o nu kommer ju karfan inte in innan nästa vecka så nu skiter jag i det..
    Vännen!!!

Kram!!!!! karfan?? vad är det??
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-24 09:47:54 följande:
    zago... karfan l=badkarsfan jäkla kar

Det var nog det roligaste på hela fm!!!

Jag fattade noll!!!
  • zagolik

Nu kom bud på 50 tusen till...så vi drar oss ur! Vi kan köpa hus här i vårt finfina område för dom pengarna om man räknar med avgiften. Nu är det ju uppe i en årslön för tusan!

Vi får leta vidare!

• zagolik

det blir för mkt....vårt stop var på 1,1 och det får det stanna på. Dom som höjer nu över oss har höjt med 50 två ggr nu och det kan inte vi göra...eller kan kan vi väl men det är alldeles för mkt för det radhuset. Vi kan få en mega tomt och ett usperfint hus för dom pengarna...kanske inte med sånt läge.

Nä! Det får inte skena iväg nu. Lätt att det gör det men vi får leta vidare som sagt!

Kram!!!

• zagolik

ingen sOm hade tips om cykelsits??

• zagolik

Hanna!!

Tack! Ja,det är sant! Så är det väl,men nu känns det lite trist! Men,men nu letar vi vidare!

• zagolik

Magda...ja en sån man har där bak på sadeln. Vet inte om jag ska köpa en lutningsbar...om det är andvändbart liksom.

• zagolik

Jag hittade ett par jätte fina ,bra & billiga skor på din sko och där hade dom massa sandaler med stängd tå och det är ju bra priser där! 'tips*

• zagolik

Morrn!!!

Stackars er tjejer!!! Meeeeeen dom kommer snart! Jag trodde inte heller Emil skulle koma någongång när jag gick över 21 dagar
    Tänker på er!!!

Och Thezz. Köra bil med värkar är ju helt galet!!! Ni förlorar pengar på om R är hemma men din hälsa då?? Man ska ALDRIG köra bil när man inte har superkoll. Och så ska du köra med L med. Nä,hoppas du inte gör det.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7