Pladderbebisarna Del 7
Hur har din karl skött sig??
Idag skulle jag få sovmorgon...men Emil vaknade 8.30 Så vi fick sovmorgon hela familjen imorgon ska jag få sova länge om jag vill sa H så vi får se hur länge E sover.
Godkväll...
Jag är såååå illamående så jag har inte kunnat gå ut på hela helgen. Jag kan inte gå någonstans med tanke på att när jag ska spy så måste jag göra det fort och NU typ. Skönt att Henke varit hemma i helgen ilf och tagit hand om Emil. Nu blir det annat när jag är själv. Suck. Ingen matlust har jag heller Hoppas så att jag är bättre till nästa Söndag för då har ska jag vara med på en jätte häftig grej här i stan. Alla som har barn som är födda 08 i varberg ska träffas vid havet och ha tipspromenad,
fotografering,tävlingar mm. Och sen så ska jag visa kläderna. Så det känns jätte skoj. Vill verkligen inte missa det. Så peppar peppar!!!
Gallina : Vi får se hur jag känner mig i veckan för är det så här så vet jag inte om jag kan ge mig utanför dörren med Emil. Men är jag okej så ses jag gärna.
No: Vilken toppen bra ide!!! Ska jag verkligen komma ihåg OM jag läcker så mkt som jag gjorde sist. Jag var som en fontän Dom där inläggen var ju inget att ha när man äckte så ibland hade jag handukar men bindor ska jag testa!!! Me like!!
Kickan. Hur gick det för barnen att sova i samma rum??
Gallina :
GRATTIS till lillebror!!! Jag vill oxså veta nu ju!!!!
Gallina: Japp,det ska jag göra Men först rutin Ul och sen efter det ska jag boka en tid och då blir det i v. 26, 27 tror jag det var. Ska göra det på barnmorskegruppen i GBG. Så i sommar får jag med veta könet. Längtar!!!
Morrn!!
Lättja: Emil är vatten älskare nr1 Han dricker för mkt ibland. Dricker sig mätt på det så han inte orkar maten. Tom när han är sjuk så jag har bara ett förslag.
Du kanske får ge sån där annan dricka nu när hon är sjuk och sen försöka med vatten igen när hon mår bättre. Lättare och ta det då när hon inte är sjuk och inte är i samma behov av vätska som när hon är sjuk...bara en tanke...
Angiee. Bra skrivet!!!! Det är mitt i prick hur jag tänker med.
Jag har inte gett Emil nåt annat än vatten och ngn gång sån där dricka från semper när vi var på utflykt för han har inte visat intresse av att vilja ha. Jag gav han saft på skee när han var sjuk men han ville inte ha. Hellre vatten i mängder. Så jag har haft det väldigt problemfritt men det kan ju ändra sig.