Inlägg från: zagolik |Visa alla inlägg
  • zagolik

Pladderbebisarna Del 7

Hannnas skrev 2009-04-27 16:43:18 följande:
    Johooo vart ska man annars ränna
    Ha,ha!!! Nä,kan undra det du
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • zagolik

Nu ska jag göra kassler rmed rotfrukter {#lang_emotions_tongue_out} Så gott!!! Jag skulle kunna leva på den rätten!!! Men Henke är trött på den Mer till mig & Emil

• zagolik

ask me

• zagolik

Gallina:

Nääääää,så tråkigt! Men hoppas såååå innerligt att det är bättre på det andra provet. *HÅLLER TUMMARNA* Såååå bra att AE var med dig,tänkte på dig idag om ifall du gick dit själv eller ej. KRAM!!!!

• zagolik
    MizzLizzy skrev 2009-04-27 22:13:16 följande:
    ZAGO: Vi får hoppas på det bästa Du förresten, jag kommer nog att ha vägarna förbi dina trakter lite då och då framöver. P ska nämligen lyfta upp båten i Träslövsläge. Det skulle va kul att ta en fika eller nåt om det passar Det har ju liksom aldrig blivit av.
    Så klart vi måste ses!!! Jasså ska båten till läjet, då är det ju ganska nära mig.... vi kan ju ta en glass på tre toppar!!! Godaste glassen finns där

När ska han flytta båten dit då??

Morrn på er alla!!

Emil är på nåt konstigt humör...ska typ pilla på allt och riva ner böcker och tömma alla lådor som går och öppna! Sen har han vänt upp och ner på sitt rum med. Allt på typ 1 timme. Jag satte mig här nu för jag orkar inte! *suck*

Skit oxså att inte några bebisar tittat ut. Det är skit och behöva gå över!!! Är det 2 veckor som gäller för er max?? Har för mig det är 3 veckor endast i Halland...det är galet.

Idag ska vi inte göra mkt här hemma mer än vänta på farmor som kommer efter lunch för då ska jag iväg och hämta min cykel och sen i em får vi väl prova sitsen.

Här ksiner oslen idag! Igår åskade det och vräkte ner regn! Så det svänger!
  • zagolik

Heeeej!

Snart ska vi iväg på picknick vid fästningen med några från mammagruppen och även några av deras vänner. Så det kommer bli mys!

Emil sover just nu så han laddar inför att springa omkring

Måste ringa EM innan vi går hemifrån då ena hjulet på våran skrivbordstol gått sönder igen!!! Det hände i julas och nu igen! Vi fick ett nytt sist som vi fick vänta på i 2 månader!!! Så hoppas det går fortare denna gången.

Pinsamt!!! Men det måste vara fel på stolshjulen,eller hur?? Förra gången var det henke  som satt sönder, nu jag

hANNA!!! kraaaaam!!!

Och thezz: Var är hon??+ Jag har mobilen laddad så jag hojtar till om jag hör nåt

• zagolik
    Thezzizen skrev 2009-04-29 09:21:11 följande:
    Morron morron.....Lugn och ro här hemma efter dagislämning
    där var du!

KRAAAAAAM TILL DIG MED
  • zagolik

Halloj!!!

Vilken dag det varit idag!!! Strålande solsken och alla man träffat har gnällt på värmen. Knäppt!!! Emil tog hårt på värmen och ville inte äta på hela dagen föränn nu!

När vi var ute vid fästningen så kom en anka fram till oss. Emil började springa efter den. Sen slängde han sin majsbåge till den. Han fatttade själv att den ville med ha! Har aldrig sett oss göra så jag vet inte vad han fick iden ifrån.

• zagolik
    GRATTIS HANNA! {#lang_emotions_heart}
  • zagolik

Härligt Kick! Det tog ett tag innan dom fattade!!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7